تاریخ انتشار: 1397/11/19 18:16
کد خبر: 110776

عدم دعوت انگیزه‌ام را دو برابر می‌کند !

دروازه بان آینده دار تیم نفت مسجد سلیمان با وجود عدم دعوت به تیم ملی امید انگیزه هایش را از دست نداده است و همچنین معتقد است اگر تا 15 دقیقه نیمه دوم گل نمی خوردند می توانستند حداقل یک امتیاز از تبریز بگیرند.

نفت مسجد سلیمان در حالی در تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت که در 5هفته اخیر توانسته بود خودش را از قعر جدول نجات دهد.

شاگردان مرزبان که از روز یکشنبه خودشان را به تبریز رسانده بودند موفق نشدند که روند رو به رشدشان درشروع نیم فصل دوم را ادامه دهند تا شکست سختی از تیم پرمهره تراکتور متحمل شوند.

حبیب فرعباسی سنگربان جوان این تیم علی رغم دریافت سه گل بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت .

وی در ارتباط با این دیدار گفت:« تیم تراکتور از لحاظ داشتن بازیکنان طراز اول انصافا کم ندارد وما هم رفته بودیم که تیم دست و پا بسته ای دربرابر این تیم نباشیم . نیمه اول هم بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم. اما  تراکتور با توجه به مهره هایی که داشت و حمایت تماشاگرانش توانست به گل برسد.»

وی در ادامه افزود:« من شخصا اعتقاد دارم اگر در 15 دقیقه نیمه دوم می توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم تا انتهای بازی دروازه مان باز نمی شد چرا که تیم ما در نیمه دوم در حال شکل گیری بود و متاسفانه آن ضربه آزاد برنامه ما را به هم ریخت . واقعا دژاگه ضربه بسیار محکمی را زد که گرفتن این توپ را سخت کرده بود.»

وی در ادامه گفت:« محرومیت مجتبی بیژن در به دست آمدن این نتیجه هم بی تاثیر نبود.»

فرعباسی در خصوص آمادگی خودش بیان کرد:« در درجه اول که آقای مرزبان با صحبت هایی که همیشه با من می کند نقش مهمی  در روند رو به رشد من دارند .همچنین من به همراه مربی دروازه بان های تیم آقای صادقی  که در این سه سال زحمت زیادی برای من کشیدند صبح و بعد از ظهر تمریناتم را پیگیری می کنم . این را هم اضافه کنم که من به خواب خودم اهمیت زیادی می دهم و سعی می کنم کلا به صورت حرفه ای زندگی کنم .»

او درباره مشکلات مالی که گریبان گیر این تیم شده است اظهار داشت:« واقعا این منطقه سرمایه فراوانی را درخود دارد اما به آن صورت به تیم رسیدگی نمی شود . همانطور که آقای مرزبان هم به این مسئله اشاره کردند دیگر من چه حرفی می توانم بزنم و نمی خواهم درحال حاضربه این مسائل ورود کنم و این کار را به مسئولین رده بالای تیم واگذار می کنم.»

وی درباره تیم ملی امید هم گفت :« من در اردوهای اول و دوم به تیم امید دعوت نشدم اما در اردوی سوم که درآذرماه بود من را دعوت کردند و اتفاقا در مقابل سوریه هم یک نیمه در زمین حاضر شدم و گلی را هم دریافت نکردم .»

این دروازه بان 21 ساله نفت مسجد سلیمان در ادامه درباره تیم امید گفت:« متاسفانه درآخرین لیست مدعوین تیم ملی نام من حضور ندارد اما این موضوع به هیچ وجه انگیزه های من را کاهش نخواهد داد و سعی می کنم تا دوباره با درخشش در لیگ برتر نظر مربیان امید را به خودم جلب کنم .»

وی درخصوص اینکه آیا در بازی ها استرس زیادی را تحمل می کند گفت:« خوشبختانه آقای مرزبان درعین حال که مربی بسیار خوبی هستند یک روانشناس هم به حساب می آید. اما اگر خاطرتان باشد اولین بازی من در مقابل استقلال تهران بود و همان بازی باعث شد که هر استرسی را که ممکن است در بازی های دیگر داشته باشم در آن بازی از بین برود  چون آن دیدار حساس و سنگینی بود و تقریبا در بازی های دیگر با آرامش درون دروازه قرار گرفتم. »


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39owbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد