تاریخ انتشار: 1397/11/19 20:22
کد خبر: 110763

اقدام جالب ستاره استقلال بعد از گلزنی

مرتضی تبریزی مهاجم استقلال بعد از به ثمر رساندن گل اول استقلال مقابل پیکان به دلیل عدم رضایت از نوع عملکردش در این فصل هیچ عکس العمل خاصی از خودش به نمایش نگذاشت.
اقدام جالب ستاره استقلال بعد از گلزنی

استقلال در اولین دیدار نیم فصل دوم در شرایطی که در ورزشگاه قدس به میدان رفته بود توانست با 4 گل پیکان را از پیش رو بردارد تا با یک برد پرگل خودش را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کند.

یکی از نکات جالب توجه این دیدار عکس العمل بعد از گلزنی مرتضی تبریزی مهاجم این فصل استقلال بود. او که با فرار از بند مدافعین پیکان با یک ضربه چکشی و زیبا توانست دروازه وحید شیخ ویسی را در همان دقایق اولیه باز کند طوری وانمود کرد که انگار داور گل را نپذیرفته است .

این رفتار او پس از به ثمر ساندن گل اول تیم حکایت از آن داشت که مرتضی از خودش انتظارات به مراتب بیشتری را دارد.

این در شرایطی است که وی در اولین حضورش که به عنوان مهاجم در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت پایش به گلزنی باز شده بود. تبریزی برای به ثمر رساندن گل دومش در لیگ برتر 12 هفته تماشاگران استقلال را منتظر گذاشت و به همین دلیل در این مدت روزهای سختی را سپری کرد. او در ادامه فصل کم کم جایگاه خود را در استقلال از دست داد تا این تیم برای گلزنی به زوج صیادمنش و قائدی متوسل شود .

نیمکت نشینی های تبریزی حتی باعث شد تا صحبت هایی مبنی بر انتقال او به باشگاه سابقش به گوش برسد و شاید اگر منع قانونی وجود نداشت این مهم انجام می پذیرفت.

اما مرتضی تبریزی این روزها نشان داده است که می خواهد خود را به عنوان مهاجم اول  استقلال به شفر تحمیل کند . وی در تعطیلات نیم فصل در بازی های دوستانه گلزنی های خودش را دوباره آغاز کرد تا بسیاری از کارشناسان این روند بازیابی او را به حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی ارتباط دهند .

تبریزی به خوبی می داند که با ترافیک استقلال درخط حمله فرصت زیادی شاید نصیبش نمی شود از همین رو مثل دیدار مقابل پیکان باید طوری بازی کند که وینفرد شفر به خودش اجازه نیمکت نشینی وی را ندهد.

عکس العمل او بعد از زدن گل ما را به یاد علی قربانی انداخت که اتفاقا او هم با ضربه ای مشابه تبریزی دروازه سپاهان را بازکرد اما او هم به دلیل تحمل فشار ناشی عدم به  ثمر رساندن گل به خودش اجازه خوشحالی را نداد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob8lq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریزی: در جریان توافق استقلال و ذوب‌آهن نیستم