تاریخ انتشار: 1397/11/20 13:33
کد خبر: 110700

بازیکن پدیده: استقلال خوزستان تیم‌های بزرگ ایران را واقعا اذیت کرده

اکبر صادقی می‌گوید در صحنه پنالتی بازی با پرسپولیس با شایان مصلح برخورد داشته و به تصمیم داور احترام می‌گذارد.

اکبر صادقی هافبک باتجربه تیم پدیده یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصل جاری بوده است، او در گفتگو با ورزش سه در ابتدا به شروع نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: فکر میکنم فاصله بازی‌هایمان انقدر کم باشد که اصلا وقت این را نداشته باشیم به این باخت ها فکر کنیم، هر سه روز _ چهار روز پشت سر هم بازی داریم و آن باخت را فراموش کرده‌ایم. همانطور که نیم فصل اول هم یک باخت جلوی پرسپولیس دادیم و بعد از آن شروع کردیم فکر می‌کنم الان هم فرصتی نداریم که بخواهیم به این باخت فکر کنیم، ما کارمان را شروع میکنیم، تمریناتمان را انجام دادیم و انشالله فردا هم یک تمرین خوب انجام می‌دهیم و آماده میشویم برای بازی با استقلال خوزستان و راجع به بازی پرسپولیس هم من فکر میکنم ما تا دقیقه ۲۰ سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم، بچه های ما عالی هستند و بازیکنان جوانی هستند و تجربه بازیکنان پرسپولیس را ندارند، آن‌ها بازیکنان بین‌المللی هستند و از دو سه موقعیت برای خودشان گل ساختند ولی ما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده کنیم، به آنها تبریک میگوییم تیم خیلی خوبی هستند و بازیکنان خیلی خوبی دارند و ما هم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله بتوانیم به روند سابقمان برگردیم و جایگاه اصلی‌مان را به دست بیاوریم.

صادقی راجع به صحنه پنالتی نیز اظهار داشت: برخورد انجام شد ولی فکر میکنم آن برخورد در صدم ثانیه اتفاق افتاد و ضربه ای بود که هر دو بازیکن به هم خوردند هم من و هم آقای شایان مصلح با هم به هم برخورد کردیم و اینطور نبود که من قصد زدن داشته باشم یا ایشان، ولی ایشان تکل را بستند و زودتر توپ را زدند و در صدم ثانیه برخوردی انجام شد حالا دقیقش را نمیدانم ولی برخورد صد در صد انجام شد.

هافبک باتجربه پدیده راجع به شایعاتی مبنی بر کمک های مختلف به تیم پرسپولیس هم گفت: من فکر نمیکنم همچین چیزی باشد. ما خودمان تا دقیقه ۲۳ موقعیت‌هایی داشتیم و روی حرکت‌های علیرضا بیرانوند نتوانستیم گل بزنیم. شاید اگر ما گل میزدیم اصلا بحث به این چیزها نمیکشید بالاخره ما تلاش میکنیم آنها هم تلاش میکنند، بازیکن‌های خوبی دارند، تیم خیلی خوبی هستند، مربی خوبی دارند، بازیکن ‌های با کیفیتی دارند، امکانات خوبی دارند بالاخره آنها هم تلاش می‌کنند و امتیازات را جمع میکنند. نه من فکر نمیکنم همچین بحث‌هایی باشد، ما هم باید تلاش کنیم تا بتوانیم به آنها برسیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا پدیده می‌تواند پس از باخت به پرسپولیس، دوباره به صدر برگردد؟ گفت: ما کار خیلی سختی جلوی استقلال خوزستان داریم، استقلال خوزستان سپاهان را خیلی اذیت کرد، تیم‌های بزرگ ایران را واقعا اذیت کرده. تیم خوبی است، تیمی نیست که با توجه به جایگاهش در جدول تیم دست و پا بسته ای جلوی ما باشد. فکر میکنم تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد در همه خطوطش، احمد آل‌نعمه، جلوتر هافبک های خوبی دارد، فوروارد خوبی دارد کار ما خیلی سخت است، ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که انشالله بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی داریم و یک بازی خانگی است، امیدوارم هواداران‌مان بیایند و کمک کنند بتوانیم برد این بازی را بگیریم از این به بعد هم بازی‌هایمان پشت سر هم هستند و هر سه چهار روز بازی داریم و باز دوباره فکر میکنم بعد از دو بازی که هر سه روز چهار است دوباره با پرسپولیس در آزادی بازی داریم و کارمان خیلی سخت است و فکر میکنم بچه های جوان و بی‌تجربه‌ای داریم و این کار ما را خیلی سخت میکند وگرنه از لحاظ فنی تیم‌مان تیم کمی نسبت به تیم‌های دیگر نیست. انشالله آن تجربه هم بچه‌های جوانمان پیدا کنند و کم‌کم بتوانیم ما هم یکی از قطب های فوتبال ایران باشیم و فوتبال مشهد بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

او در خصوص وضعیت مشکلات تیم پدیده پس از واگذاری، اظهار داشت: خداراشکر با صحبت‌هایی که آقای مهندس حمیداوی انجام دادند، خداراشکر تا اینجا کارهایی انجام دادند، شاید خیلی بیشتر هم انجام دادند، بدهی‌های باشگاه، بازیکنان خارجی تا انجایی که می‌توانستند انجام دادند، اردوهایی که انجام شد ولی چیزی که کار ما را خیلی سخت کرده مربوط به زمین تمرین در مشهد است باز هم آقای حمیداوی تمام تلاشش را کرده و اردوهایی در تهران گذاشته ولی ما چون هر سه چهار روز بازی داریم این کار ما را خیلی سخت میکند و ما دائم باید در حال رفت و آمد باشیم و پروازها بازیکنان را خسته میکند. انشالله مسئولان شهر مشهد فکری به حال زمین تمرین کنند و کمک کنند به این تیم نه اینکه پشت آقای حمیداوی را خالی کنند. ایشان آمده کمک کند. فکر کنم مسوولان استان هم باید کمک کنند و این تیم را تنها نگذارند که این تیم بتواند جایگاه واقعی‌اش را پیدا کند و یک سهمیه‌ برای استان به دست بیاورد.

وی در پایان راجع به حمایت هواداران مشهدی هم گفت: ما تا همین جای کار هم مدیون هوادارانمان هستیم و هرچه داریم از این هوادارها هست. واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند، پشت این تیم را خالی نکردند و واقعا پشت این تیم بودند چه آن موقع که رایگان نبود و چه الان که رایگان است، همیشه آمدند و پشت ما بودند در سرما و گرما. از آنها تشکر میکنیم و مطمئن باشند بچه های ما برای شاد کردن دل آنها تلاش می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oqdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین شکست پرسپولیس را جمعه ببینید