تاریخ انتشار: 1397/11/21 00:52
کد خبر: 110636

با احترام به نساجی برای برد آمده ایم!

سید احمد موسوی مدافع تراکتورسازان از عطش برد تراکتورسازان برابر نساجی مازندران می گوید و اعتقاد دارد که دیدار خارج از خانه برای آنها بی معنا است.
با احترام به نساجی برای برد آمده ایم!

سید احمد موسوی مدافع موفق نیم فصل اول ماشین سازی که بواسطه این درخشش در تیم دوم تبریز به تیم اول این شهر پیوست و در اولین دیدار خود برای تراکتورسازان نیز توانست در نیمه دوم به میدان رفته و بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. سید احمد موسوی قبل از دیدار با نساجی گفتگویی را باخبرنگار در تبریز داشت که ادامه می خوانید.

 

استارت پر گل خیلی مهم بود

بازی با نفت مسجد سلیمان استارتی برای تراکتور پوست انداخته بود و ما فشار زیادی داشتیم تا این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم و خدا رو شکر که تلاش بچه های تیم و حمایت های بی همتای هواداران  یک برد پر گل را رقم زد که این برای استارت لیگ در نیم فصل دوم خیلی مهم بود.

 

لیکنز عالی است

شور و نشاط عجیبی بر تمرینات تیم حاکم است و البته من از شرایط قبل از لیکنز خبر ندارم ولی شرایط فعلی عالی است و با احترام به تمام مربیانی که با آنها کار کردم، لیکنز را عالی دیدم و حس رفاقت و رقابت با تعادل خاصی بر تمرینات حاکم است که باعث پیشرفت بازیکنان و کار تیمی می شود.

 

تراکتور تیمی با بیش از 11 ستاره

اینکه از ترکیب ثابت ماشین سازی به تراکتور آمده ام و در دیدار اول یار جانشین بودم دلیل نمی شود این تمام داشته های من باشد. تراکتور تیمی است که ستاره های آن بیشتر از ترکیب است و برای رسیدن به ترکیب باید جنگید و من با آگاهی به این موضوع به تراکتور آمده ام و برای جنگیدن با ستاره ها آماده هستم و خیلی زود همان تاثیرگذاری که در ماشین سازی داشتم را در تراکتور نیز خواهم داشت.

 

با احترام به نساجی برای برد آمده ایم

بازی فردا برای ما سخت است و البته نساجی نیز در خانه کار سختی را مقابل ما دارد. تراکتور با هدف قهرمانی وارد مسابقات شده است و قهرمانی به برد های خارج از خانه نیاز دارد و ما این پتانسیل را داریم که هر حریفی را در خانه اش شکست دهیم و با احترام به نساجی برای برد اینجا هستیم.

 

تا آقا مجید خودش را پیدا کند ما زدیم و رفتیم

آقا مجید جلالی یکی از مربیان با دانش ایران است و همیشه تیم هایشان روی برنامه بازی می کنند و میتوان گفت که او در تیم هایش آکادمیک کار میکند و با توجه به اینکه تیم را تازه تحویل گرفته است تا بخواهد خواسته هایشان را در تیم پیاده کنند ما زدیم و با سه امتیاز در رفتیم.

 

عطش برد داریم

تراکتوری که امروز می بینید عطش برد دارد و بازی خارج از خانه برایمان بی معنا است و با هوادارانی که دارد نشان داده که در بازی های خارج از خانه نیز میزبان است و اگر تعداد نفرات هواداران ما از هواداران نساجی کم باشد ولی شور و حال و انرژی که به ما خواهند داد به اندازه 100 هزار نفر استادیوم یادگار امام تبریز خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l875e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین سازی؛ جدال شش امتیازی قعرنشینان