تاریخ انتشار: 1397/11/21 20:38
کد خبر: 110546

نساجی 1 - تراکتورسازی 1؛ تقسیم امتیازات در وطنی قائمشهر؛ تراکتورسازان از کورس عقب ماند

دیدار تیم های تراکتورسازی و نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
نساجی 1 - تراکتورسازی 1؛ تقسیم امتیازات در وطنی قائمشهر؛ تراکتورسازان از کورس عقب ماند

تیم نساجی در دقیقه 4 بازی صاحب موقعیت شد که ضربه عاشوری با اختلاف از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت. در دقیقه 12 با حرکت ترکیبی بازیکنان تراکتورسازی توپ به استوکس رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت خود استفاده کند و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

در دقیقه 28 ارسال خطرناک استوکس در دهانه دروازه به اشکان دژاگه رسید اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند و ضربه این بازیکن به از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 37 ارسال بازیکنان نساجی می توانست توسط ولسیانی تبدیل به گل شود که مدافعین تراکتورسازی به خوبی توپ را دور کردند.

بازی در نیمه دوم به مانند نیمه اول جذاب دنبال نمی شد. در دقیقه 56 با اشتباه مدافعین نساجی توپ به استوکس رسید که این بازیکن نتوانست از موقعیت استفاده کند و توپ این بازیکن به بیرون رفت. در دقیقه 66 ضربه رحمان جعفری به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

در دقیقه 76 ضربه خطرناک بازیکنان تراکتورسازی به تیرک افقی نساجی برخورد کرد و راهی به دروازه نبرد. در دقیقه 79 تیم تراکتورسازی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که ضربه مهاجم تراکتورسازی را مدافع نساجی از روی خط دروازه بیرون کشید.

نساجی: محمد امین رضایی، مجتبی ممشلی، لاشاتوتادزه، جورجی گولسیانی، حمیدرضا دیوسالار، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، سجاد آشوری میدانی، علی اصغر عاشوری، امید سینگ و رحمان جعفری

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yglej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمترین دستور تاکتیکی سرمربی سرخپوشان