تاریخ انتشار: 1397/11/22 14:20
کد خبر: 110484

بیانیه فولاد در واکنش به اعتراض و بیانیه پرسپولیس

باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به ماجرای اعتراضات پرسپولیسی ها به شرایط بازی دیروز و صدور بیانیه از سوی آنها، مطالبی را منتشر کرده است.
بیانیه فولاد در واکنش به اعتراض و بیانیه پرسپولیس

بازی روز گذشته تیم های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه غدیر حاشیه های زیادی داشت؛ از چند ساعت مانده به شروع بازی، تا جریان مسابقه و پس از آن.

از همین رو باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به این اتفاقات اعم از داوری و حاشیه های پیش از مسابقه اعتراض رسمی خواهد کرد. پس از این اتفاق، فولادی ها هم دست به کار شدند و دقایقی پیش این باشگاه هم نسبت به موضع گیری باشگاه پرسپولیس معترض شد. مطلبی که رسانه باشگاه فولاد خوزستان درباره اتفاقات بازی دیروز منتشر کرده، به این شرح است:

«باشگاه پرسپولیس تهران در حالی با صدور بیانیه ای سعی بر به حاشیه بردن پیروزی ارزشمند فولاد خوزستان دارد که این دیدار با تمامی نقاط ضعف و قوت، برای دو باشگاه فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به یک اندازه تاثیر گذار بود و در این خصوص نمی توان تنها از یک جهت به مسائل این دیدار توجه کرد اما با این حال برای اطلاع بیشتر هواداران و مردم فوتبال دوست ایران ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:

 ١. در شروع این دیدار به دلیل قطع منطقه ای برق، شرایط به گونه ای رقم خورد که مسئولان برگزاری مسابقه، ناچارا با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای این دیدار را برگزار کردند و این در حالیست که بازیکنان تیم فولاد خوزستان نیز در بدو ورود به ورزشگاه دچار مشکل شدند اما با این وجود روند آماده سازی قبل از آغاز این دیدار را انجام دادند.

٢. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهمیت این دیدار و در راستای برگزاری در بهترین شرایط مکاتبات لازم را جهت تعویق این بازی به زمان دیگری را به سازمان لیگ ارائه داده بود و نهایت تلاش خود را در راستای رفع مشکلات سیستم روشنایی و برق ورزشگاه به کار گرفت که نهایتا با توجه به محدودیت های باشگاه پرسپولیس و نظر تربیت بدنی استان خوزستان این مسابقه ساعت ١۵ روز یکشنبه و با تغییر ٢ ساعته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

 ۳. در خصوص شرایط عنوان شده در بیانیه پرسپولیس مبنی ایجاد فضا بر علیه این تیم به عرض میرساند که باشگاه فولاد خوزستان خود یکی از قربانیان اصلی مسائل غیر فوتبالی در فصل های اخیر و همچنین نیم فصل نخست بوده و در گزارش ارائه شده در برنامه ۹۰ در خصوص اشتباهات داوری نیم فصل نخست لیگ برتر رتبه های اول را به خود اختصاص داده بود! در خصوص این بازی نیز همانگونه که در برنامه شب های فوتبالی (مورخ ۲١ بهمن) به آن اشاره شد، طبق نظر کارشناسان داوری گل اول فولاد که مردود اعلام شده بود، صحیح بود و پنالتی هم به درستی اعلام شد و این نشان دهنده آن است که فولاد در این بازی نیز متضرر شده است.

 با این وجود فولاد به عنوان یکی از معدود باشگاه های سازنده فوتبال کشورمان، همواره اصول حرفه ای و اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار داده و بر اساس ارزش هایی که به آن اعتقاد دارد در این دیدار نیز رفتار نمود و خوشبختانه موفق شد با ارائه یک بازی بهتر نسبت به حریف خود به برتری برسد.

 ۴. برنامه های کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان در این دیدار در راستای نزدیکی بیشتر هواداران این باشگاه با هواداران پرسپولیس بود. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به در پیش بودن ۲۲ بهمن ماه، برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت هواداران برنامه ریزی کرده بود و خوشبختانه در طول ٩٠ دقیقه شاهد هیچگونه حاشیه ای از جانب هواداران فهیم فولاد خوزستان نبودیم. از سویی این دیدار به نوعی آشتی دوباره هواداران با سکوهای ورزشگاه غدیر بود و جا دارد با عدم پرداختن به مسائل حاشیه ای تاثیرات مثبت این دیدار بر جامعه و شادی تزریق شده به صدها هزار هوادار فولاد خوزستان را مورد توجه قرار داد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llgb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب فولاد برای جدال با پرسپولیس