تاریخ انتشار: 1397/11/22 17:30
کد خبر: 110464

تعطیلی 50 روزه لیگ برتر بهترین فرصت برای ماشین‌سازی بود

رضا خالقی‌فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به ما کمک کرد تا نیم‌فصل دوم را با شرایطی بهتر آغاز کنیم.
 تعطیلی 50 روزه لیگ برتر بهترین فرصت برای ماشین‌سازی بود

رضا خالقی‌فر با اشاره به پیروزی تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم، اما خدا را شکر در زمین خودمان 3 امتیاز را گرفتیم. صنعت‌نفت تیم خوبی است، اما در این بازی نمایش بهتری داشتیم و چند موقعیت صد درصد را از دست دادیم و دو بار هم توپ را به تیر دروازه زدیم. در مجموع در این بازی مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شروع نیم فصل دوم، دو برد خوب به دست آوردیم. ما برای شروع لیگ امسال شرایط خاصی داشتیم و زمان کافی را برای انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در اختیار نداشتیم. تعطیلی 50 روزه لیگ برتر بهترین فرصت برای ماشین‌سازی بود و این تعطیلی به تیم ما خیلی کمک کرد. ما از لحاظ بدنی و تاکتیکی باید در وضعیت بهتری قرار می‌گرفتیم و مهاجری هم در این مدت روی مشکلات تیم کار کرد. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند و شرایط به کلی برای تیم ما تغییر کرد. در بازی با استقلال خوزستان با اینکه برنده شدیم اما راضی نبودیم. برابر صنعت نفت اما عملکرد بهتری داشتیم.

خالقی‌فر در رابطه با اینکه ماشین‌سازی امسال به دنبال چه رتبه‌ای در جدول است، تصریح کرد: در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است، اما تلاش می‌‌کنیم در حد بضاعت و پتانسیل تیم خود، بهترین رتبه را کسب کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و حالا به فکر پیروزی برابر سپیدرود هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwqzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: یک امتیاز از برنامه مدنظرمان کمتر گرفته‌ایم
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛