تاریخ انتشار: 1397/11/22 18:27
کد خبر: 110456

‍ شروع ماجراجویی با جلالی/ ادامه ی فصلی جذاب و پرهیجان در انتظار نساج‌ها!

با عملکرد خوب نساجی در بازی روز گذشته هواداران این تیم به ادامه فصل با امید بیشتری دل خوش کرده اند.
‍ شروع ماجراجویی با جلالی/ ادامه ی فصلی جذاب و پرهیجان در انتظار نساج‌ها!

 با وجود اتفاقات پیش بینی نشده و عجیب در نیم فصل و از دست رفتن زمان زیاد و لیست شدن نام چندین و چند سرمربی، سرانجام قرعه به نام مجید جلالی همان آقا معلم خوشنام و باشخصیت فوتبال کشورمان افتاد تا این بار این سرمربی باتجربه سکان هدایت قرمزهای ریشه دار را برعهده بگیرد.

در این میان، عدم جذب بازیکن هایی که به دلیل کمبودهای فنی در نیم فصل وعده داده شده بودند موجب شد هواداران پرشور و پرشمار نساجی نیم فصل دوم را با بیم و امید فراوان شروع کنند و چشم شان به تجربه بالای کادر فنی، ساق پاهای همین بازیکنان و حمایت های مالکان باشد.

مجید جلالی و کادرش که دیر به تیم اضافه شده بودند تنها با چند روز تمرین و در کنار تیم بودن در نخستین بازی نیم فصل دوم به مصاف تیم ذوب آهن در اصفهان رفتند و در پایان با وجود مصدومیت و محرومیت چند بازیکن با ارائه بازی قابل قبول و آبرومندانه به یک تساوی ارزشمند دست یافتند تا بارقه های امید در دل هواداران جرقه زند.

حالا جلالی و تیمش در نخستین بازی خانگی نیم فصل دوم باید رو به روی تیم متمول تبریزی می رفتند. موجی از استرس و هیجان هواداران را در بر گرفته بود.

ببرهای مازندران از هیچ لحاظ قابل مقایسه با سرخپوشان تبریزی نبودند. مبلغ قراردادها، اسم و رسم و سابقه بازی ملی، امکانات سخت افزاری و... اما اینجا و در این شهر اکسیری وجود دارد به نام عشق، به نام غیرت، به نام تعصب که هر غیر ممکنی را ممکن می سازد و بارها این موضوع به اثبات رسیده است.

بازیکنان پرتلاش و سختکوش نساجی در سایه حمایت های همیشگی و کم نظیر هواداران وفادار خود و درایت کادر فنی بازی مالکانه، مقتدرانه و چشم نوازانه ای در مقابل ستاره های گران قیمت تراکتورسازی به نمایش گذاشتند تا هواداران متعصب خود را که چندین ساعت قبل بازی خود را به ورزشگاه رساندند تا بار دیگر عشق را معنا کنند، با وجود تساوی در بازی خانگی، راضی و خوشحال رهسپار منازل کنند.

تاثیرگذاری کادر فنی در این مدت محدود، مشهود بود و یکی از بهترین نمایش های لیگ برتری نساجی را در این فصل شاهد بودیم. فوتبال مالکانه و هدفمندی که با تشویق های بی امان عاشقانش منجر به برگشت به بازی و به ثمر رسیدن گل تساوی در نیمه دوم شد.

همانجایی که جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، سخنانش را با تشکر از هواداران و نقش غیر قابل انکار حمایت هایشان، آغاز کرد و آنها را در کنار بازیکنان در برگشت تیم به بازی سهیم دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewrbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: نساجی تیم پر مشکلی است ولی باید مشکلات را بین خودمان نگه داریم