تاریخ انتشار: 1397/11/24 00:43
کد خبر: 110254

گاهی اوقات باید مبارزه معکوس کنیم/حرص و جوش‌های من تنها با مرگ تمام می‌شود!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نمی‌توانم زبانی که باید با آن حق ذوب آهن و فوتبال اصفهان را بگیریم ببندم. تنها راهش این است که زبانم را بیرون بکشند.
گاهی اوقات باید مبارزه معکوس کنیم/حرص و جوش‌های من تنها با مرگ تمام می‌شود!

سعید آذری بعد از پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیمی که امروز شکستش دادیم تیم اول و متمول کویت است. درست است که فوتبال کویت تحریم است، اما مانند پهلوانی است که از اسب افتاده، اما از اصل نیفتاده است. فوتبال کویت از اولین کشورهای عربی بود که در قاره آسیا حرف برای گفتن داشته است و در جام جهانی بازی کرده است.

وی درباره حرص و جوش‌هایش در ورزشگاه گفت:‌ بحث حرص و جوش نیست هیجان روز مسابقه است؛ ۴۰ سال است در ورزش با این موضوع سروکار داریم و فکر می‌کنیم تنها با مرگ تمام می‌شود. وقتی می‌بینم بچه‌ها چقدر تلاش می‌کنند مسئولیتم سنگین‌تر می‌شود و این هیجانات عادی است. خدا را شکر که مزد صبر و تلاش‌مان را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی سختی بود؛ منصوریان و همکارانش همراه با هواداران زحمات زیادی کشیدند و از تمام آنها تشکر می‌کنم. به این پیروزی نیاز داشتیم و امیدوارم بتوانیم این روند را در فولادشهر ادامه دهیم.

آذری درباره مشکلات ذوب‌آهن و حمایت‌ها از این باشگاه گفت: همین که یزدی‌زاده و اعضای هیأت مدیره در اوج مشغله کاری برای حمایت از ذوب آهن وقت می‌گذارند و به ورزشگاه می‌آیند برای ما فوق‌العاده ارزشمند است. برای مدیرانی که خارج از حیطه ورزش هستند وقت گذاشتن برای این موضوع سخت است و باید دست آنها را بوسید. مشکل اساسی ما پرداخت درصد کمی از مطالبات بازیکنان نیست؛ بلکه هنوز درگیر پرداخت بدهی‌های گذشته هستیم وگرنه آنچه که تعهد کارخانه است انجام شده و بدهی‌ها ما را اذیت کرده است. در چند ماه گذشته حدود یک و نیم میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته را پرداخت کرده‌ایم که به سال‌های ۹۰ و ۹۱ برمی‌گردد. کم‌کم بدهی‌ها کاهش پیدا می‌کند و کارخانه تعهدات را به خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شرایط ذوب‌آهن رو به بهبود است؛ امشب همه با همدلی اثبات کردند که ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و خوشبختانه نتیجه خوبی رقم خورد که دلخواه همه است. از سرپرست سازمان تأمین اجتماعی هم به خاطر حضورش در اردوی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. روزهای خوب ذوب‌آهن در راه است.

آذری در مورد اینکه آیا به دیدارهای آینده خوشبین است، گفت: من همیشه قول می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام دهیم؛ تا آخرین نفس تلاش می‌کنیم اگر خوشبین نبودم، اینجا نبودم. ما را امید جلو می‌برد و الا من یک فرد شکست خورده بودم؛ خیلی تلاش کردیم. از همه همکارانم از دوستان خدماتی گرفته تا مدیران بابت تلاششان تشکر می‌کنم.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه درباره مطالبی که اخیر به صورت انتقادی و طنز منتشر کرده است، عنوان کرد: گاهی اوقات باید مبارزه معکوس کنیم. وقتی از حرف واقعی ما ناراحت می‌شوند با طنز تلخ باید حقایق را گفت. مگر ممکن است برای دو تیم 17 هفته اتفاقات تلخی برایش رخ دهد که در دو مورد این اتفاقات احتمال داشته منجر به معلولیت بازیکنان ذوب آهن شود. رضا حبیب‌زاده در هفته دوم مصدوم شد که متاسفانه حیدری در شرایطی که این بچه نزدیک بود جانش را از دست بدهد راحت از کنار صحنه گذشت.

وی افزود: دیگر اتفاق هم هفته قبل بود. مفصل محمدرضا خلعتبری نزدیک بود دربیاید. اکبریان بعد از بازی می‌گفت چرا ناراحت هستی؟ به خاطر نتیجه و پنالتی گرفتن ناراحت نبودم، اما از به خطر افتادن یک قهرمان ورزشی تیمم ناراحت بودم. اگر خلعتبری امروز بود ممکن بود ما آنقدر تحت فشار نباشیم. این طنز تلخ در نگارش ما وجود دارد. امیدوارم این مسائل را بخوانند و حواسشان به مسائل تیم باشد. ممکن است من محروم شوم، اما سعید آذری برای هر چیزی آماده است. من نمی‌توانم زبانی که باید با آن حق ذوب آهن و فوتبال اصفهان را بگیریم ببندم. تنها یک راه وجود دارد و آن این است که زبانم را بیرون بکشند؛ فکر می‌کنم فریدون اصفهانیان و همکارانش این کار را بکنند.

آذری در مورد اینکه برخی می‌گفتند شاید به خاطر این مطالب او را جریمه کنند، گفت: اتفاقا پیشنهاد کردم یک دفتر صد برگ سفید کنار بگذارند، امضاهای آن را بزنند و چند وقت یکبار فقط درون آن را پر کنند. ذوب آهن امسال مظلوم واقع شد و امتیازات زیادی را از دست دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnlqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پُست طعنه آمیز آذری به کمیته داوران+عکس