تاریخ انتشار: 1397/11/24 15:36
کد خبر: 110198

طنز لیگ برتری ساخته شده در اهواز/بازیگران اداره برق اهواز، مدیرکل تربیت بدنی خوزستان و با درخشش فتاحی!

طنز لیگ برتری ساخته شده در اهواز/بازیگران اداره برق اهواز، مدیرکل تربیت بدنی خوزستان و با درخشش فتاحی!

بعد از حاشیه هایی که در بازی این هفته میان دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در استادیوم غدیر با داوری مشکوک در اهواز برگزار شد حالا صحبت های جالبی گفته شده است‌.

پلان اول؛ مدیرکل تربیت بدنی خوزستان: پرسپولیسی ها خودشان از اتوبوس پیاده نشدند!

فرتاک ورزشی: جالب است ویدیوها فرار جناب فتاحی به سمت اتوبوس پرسپولیس و مانع از پیاده شدن این تیم و همچنین صحبت های فتاحی در برنامه خاص از عالم غیب آمده است یا ایشان در دنیایی دیگر زندگی می کنند.

پلان دوم؛ اداره برق اهواز: در شهر اهواز در روز بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس در هیچکدام از مناطق شهر قطعی برق نداشتیم.

جواب فرتاک ورزشی: ویدیو گرفته شده توسط بازیکنان پرسپولیس از نبود برق شاید از شهری دیگر گرفته شده و این بازی اصلا در اهواز برگزار نشده است و یا با نقشه قبلی به عمد برق ورزشگاه دستکاری شده باشد.

پلان سوم؛ فتاحی: برق استادیوم قطع شده بود و رفتم مانع خروج کادر و بازیکنان پرسپولیس از اتوبوس شدم و به آن ها گفتم احتمال لغو بازی است.

جواب فرتاک ورزشی:آقای فتاحی اگر برق رفته بود چرا صورت جلسه نکردید و این بازی را لغو کنید تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم زدین و همه دیدن بازیکنان پرسپولیس چقدر عصبی بودن حتی احمد نوراللهی که یکی از بااخلاقترین بازیکنان پرسپولیس است و همه میدانن او چقدر صبور است در بازی فولاد همه دیدن چقدر از این ماجرا عصبی است.

هر چه گذشته در این بازی جنجالی نشان می دهد که دست هایی تو کار بوده و گرنه این صحبت ها مثل هم‌ بودن نه طنزی که هر کس برای خودش راه انداخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279r9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها اجازه حضور در رختکن را پیدا نکردند