تاریخ انتشار: 1397/11/25 13:42
کد خبر: 110087

راه سخت بوستانی برای نجات استقلال خوزستان!

13 هفته به پایان بازی های لیگ برتر باقی مانده است و تیم استقلال خوزستان با منطقه امن در حال حاضر 8 امتیاز فاصله دارد و این بدین معنی است کریم بوستانی برای نجات استقلال خوزستان راه سختی را پیش رو دارد.
راه سخت بوستانی برای نجات استقلال خوزستان!

کریم بوستانی گلر محبوب دهه 60 خوزستان که دعوت به اردوی تیم ملی هم در کارنامه او دیده می شود، اما به آینده امیدوار است. تیم او هم به روی کاغذ و هم در عالم واقعی شانس ماندن در جدول بازی ها را دارد به شرطی که در ادامه مسیر عملکرد متفاوتی به نسبت به گذشته داشته باشد. یک عملکرد فوق العاده. این درست که حریف این هفته استقلال خوزستان، پرسپولیس تیم مدعی قهرمانی است اما ایستادن و اینکه تیم در هفته های بعدی با حریف آسان تری روبرو شود اشتباه است و هیچ کمکی به استقلال خوزستان نمی کند به این خاطر که در دور برگشت همه بازی ها سخت است.

 

استقلال خوزستان در خیلی از بازی های این فصل به خصوص در بازی هایی که باخته ارایه گر فوتبال خوبی بوده و تنها به این نیاز دارد که برای بردن کمی منطقی تر و با سیاست فوتبال کند. به دفعات دیدیم در روزهایی که این تیم دست کم گرفته شد حریف را آزار داد و در بازی امروز هم این چنین خواهد بود. نکته ای که البته برانکو هم بدان اشاره کرده است. استقلال خوزستان دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و  بی دغدغه به میدان می آید تا با همه توان به هدفی که می خواهد برسد.

 

مربی گلرهای سابق استقلال تهران که مربی با اخلاق و صبوری است با همه مردانش تا آخرین شانس برای ماندن در جدول بازی ها مبارزه خواهد کرد و شاید همین برای اینکه در پایان فصل از عملکرد خویش راضی باشند کافی است. اما برای موفقیت فقط این کافی نیست و باشگاه هم باید به تعهدات خود در همه زمینه ها پایبند باشد . واقعیت است در فوتبال حرفه ای هر دو روی سکه را باید دید. یک رو تلاش بازیکنان و کادر فنی و یک رو تلاش باشگاه و اگر قرار باشد باشگاه تنها در اندیشه تیمداری باشد بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند تیم از رقابت باز می ماند و چنین تیمداری بیشتر به درد فوتبال آماتور می خورد. فوتبالی که در آن بازی کردن حرفه اصلی بازیکن نیست.

 

برای مردم اهواز همین که کریم بوستانی و شاگردان جوانش ایستاده اند و مبارزه می می کنند، کافی است. بضاعت آنها همین است. البته هیچ بعید نیست در هفته های آتی معادلات تغییر کند و در نهایت استقلال اهواز در جدول بازی ها باقی بماند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olozo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند از غیرممکن، ممکن بسازند!