تاریخ انتشار: 1397/11/25 14:27
کد خبر: 110078

حمله تند خطیر به اقدام هوشنگ نصیرزاده/ در آستانه یک دیدار بزرگ حاشیه درست نکن!

انتشار نامه مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با واکنش تند استقلالی ها همراه شد.
حمله تند خطیر به اقدام هوشنگ نصیرزاده/ در آستانه یک دیدار بزرگ حاشیه درست نکن!

پاس نشدن یکی از چک های باشگاه استقلال برای رضایت نامه شجاعیان باعث شده تا استقلال و ماشین سازی تبریز همچنان درگیر یک حاشیه بزرگ باشند که به نظر می رسد فعلا پایانی ندارد.

در فاصله یک روز تا بازی استقلال و تراکتورسازی، باشگاه ماشین سازی با رسانه ای کردن نامه خود درباره شجاعیان، اعلام کرد که حضور او در ترکیب استقلال غیر قانونی است و آبی های تهرانی باید او را به ماشین سازی بازگردانند. اتفاقی که البته به نظر می رسد پایه و اساس قانونی ندارد و با توجه به مالک مشترک دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی، یک جنگ نیابتی برای جدال روز جمعه باشد.

موضوعی که باعث شد علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز به آن واکنش نشان دهد. خطیر در گفت و گو با خبرنگار با حمله به این اقدام هوشنگ نصیرزاده گفت: آقای نصیرزاده اگر می‌خواهی برای رئیست خوش خدمتی کنی، راه‌های بهتر وجود دارد نه اینکه بخواهی در آستانه یک دیدار بزرگ برای استقلال حاشیه درست کنی. شما چندین بار به ما گفتی که این نامه‌ها را جدی نگیر چون آقای زنوزی به ما فشار می‌آورد و مجبوریم برای راضی کردن او این نامه‌ها را بفرستیم. مگر آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیست و شما چندین جا فرمودید ایشان ارتباطی به باشگاه ماشین سازی ندارد. حال سوال اینجاست چرا ایشان باید برای بازگرداندن داریوش شجاعیان به شما فشار بیاورد؟

به این ترتیب جدال استقلال و تراکتورسازی حالا در میدانی دیگر و با حضور ماشین سازی به نیابت از تراکتورسازی آغاز شده تا این جدال حساس از همین حالا پر حاشیه باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnlev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایانی نه چندان خوش در ماجرای انتقال ستارۀ خوش‌تکنیک استقلال!