تاریخ انتشار: 1397/11/25 20:03
کد خبر: 110036

عرب:برای گرفتن حق پرسپولیس هر کاری می‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هر آنچه که برای احقاق حق باشگاه پرسپولیس لازم باشد انجام خواهیم داد.
عرب:برای گرفتن حق پرسپولیس هر کاری می‌کنیم

ایرج عرب پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوب بچه‌ها همراه با نتیجه خوب بود. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که با این برد دل هواداران را شاد کردند.

وی در مورد وضعیت مالی پرسپولیس گفت: وضعیت مالی نه خوب است نه بد. در حال مدیریت کردن هزینه‌ها هستیم. جلسات اخیرمان هم بیشتر در مورد درآمدافزایی بوده و متناسب با بالا رفتن هزینه‌ها درآمدها هم باید بیشتر شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بیانیه نویسی در فوتبال ایران زیاد شده است، گفت: داوری یک بحث فنی است هنوز هم تاکید داریم بحث VAR باید به صورت جدی از سوی مسولان سازمان لیگ دنبال شود. ما هم موافق این کار هستیم و هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم. هر آنچه که برای احقاق حق باشگاه لازم باشد انجام می‌دهیم. در مورد مسائل داوری باید اهل فن صحبت کنند.

عرب در مورد تمدید قرارداد بشار رسن گفت: مشکلی برای این کار وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام سازوکارها را برای قهرمانی پرسپولیس فراهم می‌کنیم، گفت:‌اجازه نمی‌دهیم حواشی در کار تیم تاثیر گذار باشد. هواداران هم سعه صدر داشته باشند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

وی در مورد اینکه وضعیت هیأت مدیره به کجا رسید،‌گفت«‌اسامی که اعلام شده گمانه‌زنی است. من با وزیر هم که صحبت کردم گزینه‌ها در حال نهایی شدن است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llg7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عرب: پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر خواهد شد