تاریخ انتشار: 1397/11/26 15:15
کد خبر: 109976

حاشیه ممنوع/حاشیه سازی تبریزی‌ها برای استقلال؛ ماجرای شجاعیان و استقلال فقط یک جو منفی

روز گذشته باشگاه ماشین سازی از پایبند نبودن استقلال به تعهدات خود خبر داد که می توان از این کار فقط به عنوان حاشیه سازی تبریزی ها یاد کرد.
حاشیه ممنوع/حاشیه سازی تبریزی‌ها برای استقلال؛ ماجرای شجاعیان و استقلال فقط یک جو منفی

باشگاه ماشین‌سازی روز گذشته اعلام کرد: با توجه به عدم پایبندی تیم استقلال و داریوش شجاعیان به تعهدات خود، این بازیکن به‌طور غیرقانونی در تیم استقلال بازی می‌کند.

همچنین هواداران تراکتورسازی از این موضوع به خوبی استقبال کردند و اظهار دارند درصورتی که داریوش شجاعیان، بازیکن استقلال مقابل تراکتورسازی به میدان برود و از سوی دیگر، اظهارات باشگاه ماشین‌سازی تایید شود، احتمال سه بر صفر اعلام شدن بازی به نفع تراکتورسازان وجود دارد!

اما این موضوع کاملا بدون منبع و بی اساس می باشد و چنین چیزی مبنی بر غیرقانونی بودن استفاده استقلال از شجاعیان برابر تراکتورسازی صحت ندارد و یک طنز است! از این کار و این حواشی جز ضربه زدن و فشار از طریق افکار عمومی به بدنه باشگاه استقلال نیست.

اگر استقلال به قانون ساختگی باشگاه  ماشین سازی پایند نیست چرا آقای زنوزی هم به قانونی معتبرتر و مستندتر فیفا توجهی نکرده است؟!

باشگاه ماشین‌سازی و تراکتورسازی یک باشگاه هستند که این مالکیت مشترک کاملاً مخالف بند ٢ ماده ٢٠ اساسنامه فیفاست که این موضوع فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. مالکیت مشترک دو باشگاه خلاف مقررات فیفا است که به خاطر مسائل تبانی است و به همین خاطر که فیفا جلوی این کار را گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bjjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیرزاده پاسخ خطیر را داد/شما که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات به ایران آورده ای!