تاریخ انتشار: 1397/11/26 17:35
کد خبر: 109960

حضور نخستین بازیکنان خارجی تاریخ سپیدرود

با اعلام رسمی لیست بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت، دو بازیکن گرجستانی سپیدرود به‌عنوان نخستین بازیکنان خارجی در تاریخ نیم‌قرنی این باشگاه به میدان می‌روند.

با اعلام لیست بازیکنان سپیدرود رشت مقابل ماشین‌سازی تبریز، لوکا نوزادزه و رومان چاچوا دو بازیکن گرجستانی سپیدرود رشت به‌عنوان نخستین بازیکنان خارجی در تاریخ نیم‌قرنی سپیدرود رشت به میدان می‌روند.

* درحالی‌که کم‌تر از 30 دقیقه تا آغاز بازی باقی‌مانده کم‌تر از یک هزار نفر از هواداران سپیدرود در ورزشگاه حضورداشته و تیم خود را تشویق می‌کنند.

* دیدار دو تیم به دلیل همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

* با پیگیری‌های باشگاه سپیدرود و مساعدت شهرداری رشت تعداد ١٥ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران سپیدرود از میدان رازى به سمت ورزشگاه سردار جنگل از ساعت 14 در حال سرویس‌دهی است.

* خیابان‌های اطراف ورزشگاه دارای بار ترافیکی روانی بوده و هواداران با استفاده از اتوبوس‌های شهرداری رشت و ماشین‌های شخصی به‌راحتی خود را به ورزشگاه می‌رسانند، بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 13 آغازشده است.

* پیش از آغاز دیدار دو تیم سپیدرود و ماشین‌سازی، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش بوده و هواداران در حال تماشای این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت هستند.

* کرملاچعب، کاپیتان اسبق تیم ملی امید کشورمان که چند روزی در تمرینات سپیدرود حضور دارد یکی از میهمان ویژه دیدار سپیدرود مقابل ماشین‌سازی بوده و در جایگاه ویژه نظاره‌گر عملکرد شاگردان کریمی است.

* هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با حضور در نیمکت ماشین سازان، نظاره‌گر تمرین این تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llqvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود-ماشین سازی به تعویق افتاد