تاریخ انتشار: 1397/11/26 19:14
کد خبر: 109950

خنده شفر در اعتراض به تصمیم داور

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در اعتراض به تصمیم داور مبنی بر اعلام خطای بازیکن تیمش در کنار خط به نشانه تعجب به شدت می‌خندید.

تراکتورسازی و استقلال در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15 و 37 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند.

*استاندار آذربایجان شرقی با شال قرمز رنگ تراکتوور در ورزشگا حضور دارد.

* ووریا غفوری در شرایطی که در دو روز گذشته با گارد بازی کرده بود امروز بدون گارد صورت در میدان حاضر شد.

* هنگام زدن کرنر از سوی استقلال اشیایی به سمت فرشید اسماعیلی هافبک استقلال پرتاب کرد.

* در نیمه دوم بعد از بارش باران و برف بسیاری از سکوهای ورزشگاه خالی شد.

* هواداران تراکتورسازی بعد از به ثمر رسیدن گل فشفشه روشن کردند.

* بین اکبر ایمانی و داریوش شجاعیان بر سر گرفتن یک توپ کشمکشی به وجود آمد که این مسئله باعث درگیری بین دو بازیکن دخالت داور برای جدا کردن آنهاشد که در همین حین روزبه چشمی هم با شجاعیان بگو مگو کرد. در نهایت داور به ایمانی یک کارت زرد نشان داد.

* ووریا غوری در دقیقه 60 با گادوین منشا تعویض شد. غفوری که در هنگام خروج ناراحت به نظر می‌رسید وقتی برایش کاپشن بردند با ناراحتی اعلام کرد نیازی به آن ندارد و به سرعت سمت نیمکت رفت.

* دقیقه 69 تعلل پژمان منتظری باعث شد توپ به اوت برود که او معتقد بود توپ از خط رد نشده و اعتراض شدیدی به کمک داور کرد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد حاضران در ورزشگاه را 70 هزار نفر اعلام کرد.

*دققه 75 داور خطای منشا را اعلام کرد که این مسئله باعث اعتراض شفر و خنده‌های او شد. شفر به نشانه اعتراض به شدت به این تصمیم می‌خندید.

* در لحظاتی از بازی دو عضو کادرفنی تراکتورسازی کنار خط بودند که داور به آنها تذکر داد و درخواست کرد تنها یک نفر لب خط بیاید.

* در صحنه ایسما و محمد طیبی بر سر توپی دچار کشمکش شدند که با اعتراض محسن فروزان و ایمان سلیمی بازیکنان تراکتورسازی در حال ایجاد درگیری بودند که با دخالت داور این مسئله منتفی شد.

* بعد از صحنه‌ای که استقلال روی کرنر صاحب یک موقعیت خوب شد که محسن فروزان به شکل عجیبی بر سر بازیکنان تیم خودش داد و فریاد می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279eyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری ۶ امتیازی تراکتورسازی مقابل استقلال