تاریخ انتشار: 1397/11/26 19:15
کد خبر: 109949

تراکتورسازی 1 - استقلال 0؛ فرصت طلبی تراکتورسازان از اشتباه آبی پوشان

تراکتورسازی در حساس ترین بازی هفته موفق شد استقلال را شکست دهد.
تراکتورسازی 1 - استقلال 0؛ فرصت طلبی تراکتورسازان از اشتباه آبی پوشان

بازی در 5 دقیقه ابتدایی کاملا آرام و بدون موقعیت سپری شد. در دقیقه 11 تیم تراکتورسازی موقعیت خوبی صاحب ضربه آزاد شد که شوت احسان حاج صفی بعد از برخورد به دیوار دفاعی استقلالی ها راهی به دروازه نبرد. در دقیقه 13 ارسال خطرناک پژمان منتظری را به سختی محسن فروزان با مشت دور کرد. در دقیقه 22 ارسال خطرناک دانیال اسماعیلی فر رو مهدی رحمتی به خوبی جلو آمد و قبل از زدن ضربه نهایی در اختیار گرفت.

در دقیقه 47 تیم استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه روی پای فرشید اسماعیلی را محسن فروزان به خوبی در اختیار گرفت. در دقیقه 48 ارسال خطرناک احسان حاج صفی قبل از اینکه توسط توسط بازیکنان تراکتور زده شود توسط مهدی رحمتی دور شد.  

در دقیقه 52 با اشتباه هافبک ها و مدافعین استقلال توپ احسان حاج صفی به اشکان دژاگه رسید که ضربه روی پای دژاگه درون دروازه مهدی رحمتی قرار گرفت. در دقیقه 65 روی ارسال کرنر تیم استقلال خطرساز شد که ضربه سر خطرناک منتظری راهی به دروازه نبرد. در دقیقه 70 ارسال خطرناک شجاعیان را منشا نتوانست با ضربه سر وارد دروازه کند. در دقیقه 83 حرکت انفرادی استوکس با شوت این بازیکن همراه شد که زکی پور با تکلی زیبا به خوبی راه توپ را بست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368dyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی گفته است توشاک از تراکتور جدا می شود؟