تاریخ انتشار: 1397/11/26 19:40
کد خبر: 109947

سپیدرود 1 - ماشین سازی 1؛ تهیدست منجی سپیدرود در ثانیه های آخر؛ شاگردان مهاجری همچنان خطرناک و زهردار

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته هجدهم دو تیم سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 1-11 به پایان رسید.
سپیدرود 1 - ماشین سازی 1؛ تهیدست منجی سپیدرود در ثانیه های آخر؛ شاگردان مهاجری همچنان خطرناک و زهردار

دو تیم سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز در حالی به مصاف هم می رفتند که سپیدرودی ها به دنبال فرار از قعر جدول بودند و ماشین سازان نیز می خواستند که روند پیروزی های خود را حفظ کنند.

در نیمه اول این بازی ابتدا ماشین سازی اولین موقعیت جدی را ایجاد کرد و صاحب یک ضربه آزاد شد که توپ ماشین سازان را ایمان صادقی در اختیار گرفت.

در دقیقه 16 رضا خالقی فر می توانست با ضربه سر دروازه سپیدرود را باز کند که بازهم ایمان صادقی مانع گلزنی این تیم شد. در دقیقه 42 نیز محمد خرم حسینی می توانست با یک شوت دروازه تیم رشتی را باز کند که او نیز در جدال با گلر سپیدرود ناکام بود.

اما در نیمه اول سپیدرود نیز موقعیت داشت و در آخرین دقیقه صاحب یک موقعیت ضربه ازاد شد که ضربه خطرناک حسین شنانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 51 مهرداد بایرامی می توانست با یک شوت دروازه تیم سابق خود را باز کند که دخسوس مانع گلزنی او شد. در دقیقه 62 محمد غلامی موقعیت گلزنی داشت که بازهم دخسوس مانع گلزنی او شد.

در دقیقه 88 بالاخره ماشین سازی به گل رسید و سانتر سید احمد مهدی‌زاده را در محوطه جریمه احسان تاییدی، بازیکن تازه وارد به گل تبدیل کرد تا بازی 1 بر 0 به سود ماشین سازی شود.

در ادامه سپیدرودی ها حملات خود را افزایش دادند و به دنبال جبران گل خورده بودند. این حملات بالاخره در آخرین دقیقه بازی یعنی دقیقه 95 جواب داد و میثم تهی دست موفق شد که گلزنی کند و بازی را در ثانیه های پایانی به تساوی بکشاند.

با این تساوی ماشین سازی 21 امتیازی شد و سپیدرود نیز 12 امتیازی شد و تغییر چندانی در رتبه دو تیم ایجاد نشد.

ترکیب دو تیم:

 سپیدرود: ایمان صادقی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، روما چاچوآ، امیر منصوریان، میلاد شیخ سلیمانی، محمد علیزاده، حمیدرضا طاهرخانی، میثم فردوسی، مهرداد بایرامی و حسین شنانی

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم‌الحسینی، احمدرضا زنده‌روح، سعید مهری، احسان علوان‌زاده، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjglb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سپیدرود-ماشین سازی به تعویق افتاد