تاریخ انتشار: 1397/11/27 11:36
کد خبر: 109885

روزهای پر التهاب کریمی در سپیدرود/او ایستاده است،شکست نخورده است!

علی کریمی روزهای سخت و پرالتهابی را در سپیدرود می گذارند. تیم او با 12 امتیاز از 18 بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد و این بدین معنی است که سپیدرود در حال حاضر یکی از دو گزینه سقوط به شمار می رود.
روزهای پر التهاب کریمی در سپیدرود/او ایستاده است،شکست نخورده است!

سپیدرود دیروز فرصت خوبی داشت تا با عبور از سد ماشین سازی قدری اوضاع خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد اما تا مرز شکست پیش رفت و در دقایق پایانی بود که ضربه زیبای میثم تهدیست بازی را به تساوی کشاند. علی کریمی در ابتدای راه مربیگری سخت ترین شرایط را سپری می کند. نگه داشتن تیمی که بضاعتش برای ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و کسب امتیاز بالا نیست سخت تر از قهرمان کردن تیم مدعی است چرا که اینروزها هر تیمی در برابر سپیدرود صف آرایی می کند سه امتیاز این بازی را از آن خود می داند.

 

عبور علی کریمی از این مهلکه او را به مربی آبدیده ای تبدیل خواهد کرد. هر چند تحمل طرفداران سپیدرود هم کم شده و آنها دیروز نشانه هایی از اعتراض خود به عملکرد تیم را نشان دادند! شاید گله ای به آنها نباشد چرا که از زمان حضور تیم در لیگ برتر تنها نگران بقای تیم در جدول بوده اند در حالی که آنها هم دوست دارند مثل طرفداران خیلی از تیم ها از نمایش تیم در لیگ برتر لذت ببرند.

 

سپیدرود با همه بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به ترکیب اضافه کرده با گذشت سه هفته در نتیجه گیری موفق نبوده. دو تساوی خانگی و یک شکست در برابر سپاهان تنها دو امتیاز برای تیم علی کریمی به ارمغان آورد درصورتی که سپیدورد تنها با یک پیروزی در این سه بازی امتیاز بیشتری را دشت می کرد. هفته های آتی برای علی کریمی و تیمش سخت تر خواهد شد. او ممکن است در هفته های آتی از سوی هواداران سپیدرود بیشتر تحت فشار قرار گیرد اما راه حل برای خروج از بحران قعرنشینی با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها ملموس است. اینکه تیم با جدیت بیشتری و اندکی تهاجمی تر بازی کند و با دوندگی بی امان به خصوص در نیمه خودی فضای بازیسازی را برای حریف تنگ کند. سپیدرود با هوداران متعصب و بی شماری که دارد می تواند قوی تر رو به جلو گام بردارد و البته حمایت از علی کریمی و تیم بهتر از بی غیرت خواندن بازیکنان جواب خواهد داد، چرا که در فوتبال حرفه ای آمادگی روحی و روانی در موفقیت تیم به اندازه آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی تاثیر گذار است.

 

علی کریمی ایستاده است. او شکست نخورده است و به یقین دست از تلاش برنخواهد داشت. این الهام به بازیکنان تیم سپیدرود قابل درک است و می توان بر همین اساس چالش های پیش رو را برای این تیم خوب و دوست داشتنی شیرین توصیف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mprny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن آفریقایی سپیدرود در انتظار تأیید فدراسیون فوتبال