تاریخ انتشار: 1397/11/27 12:34
کد خبر: 109877

نقش متفاوت مدافعان پرسپولیس

نقش متفاوت مدافعان پرسپولیس

مدافعان پرسپولیس نه تنها به راحتی گل نمی‌خورند، بلکه به وقت حمله هم منجی تیم‌شان هستند. درست مثل آنچه در بازی پنجشنبه برابر استقلال خوزستان رقم خورد. پرسپولیس با نمایش خوب خط دفاعش گل نخورد و وقتی در گلزنی به دردسر افتاد، سیدجلال قفل دروازه حریف را شکست.
این نخستین باری نیست که مدافعان پرسپولیس در خط حمله هم به داد تیم‌شان می‌رسند. از زمان فشرده شدن بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل اول، آنها بیشتر در حمله شرکت کردند و جور کمبود بازیکن تیم‌شان را کشیدند. در بازی با سایپا، کامیابی‌نیا تک گل پرسپولیس را زد و در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن، خلیل‌زاده. مقابل پیکان گل کامیابی‌نیا پرسپولیس را به بازی برگرداند، گل دقیقه آخر به ماشین‌سازی را خلیل‌زاده زد و در بازی با سپاهان هم پنالتی که سیدجلال گرفت مانع شکست پرسپولیس شد.
به نظر می‌رسید در نیم‌فصل دوم با ورود ستاره‌های پرتعداد در خط حمله اوضاع عوض شود و سهم بازیکنان هجومی در گلزنی از بازیکنان دفاعی بیشتر باشد اما در پرسپولیس در همچنان روی همان پاشنه می‌چرخد. در بازی اول با پدیده زمانی که پرسپولیس تحت فشار بود، مصلح پنالتی گرفت و سرنوشت مسابقه را عوض کرد و در بازی با فولاد، کامیابی‌نیا امیدهای پرسپولیس برای بازگشت را با گل دقایق آخر زنده نگه داشت. در بازی با استقلال خوزستان هم وقتی کار گره خورد، سیدجلال با گلش پرسپولیس را از زیر فشار خارج کرد.
از 9 بازی آخر لیگ برتر که پرسپولیس در آن گل زده، در 8 مسابقه بازیکنان دفاعی تیم گل اول را زده‌اند یا پنالتی منجر به گل را گرفته‌اند. بازی با پارس‌جنوبی هم تنها استثنا بود که آتشبازی پرسپولیس با گل علیپور شروع شد. مدافعان پرسپولیس، فعلا بهترین مدافعان و بهترین مهاجمان تیم برانکو در راه قهرمانی محسوب می‌شوند و این تیم را در کنار سپاهان و پدیده به‌عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی حفظ کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awb7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین احتمالی نوراللهی مشخص شد