تاریخ انتشار: 1397/11/27 20:53
کد خبر: 109826

به دنبال آمار و ارقام نیستم / شکست مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنیم

گلر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو می گوید با پیروزی برابر پرسپولیس هم شکست لیگ را جبران می کنیم و هم به مرحله بعدی بازی های جام حذفی صعود می کنیم.
 به دنبال آمار و ارقام نیستم  /  شکست مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنیم

میلاد فراهانی در خصوص دیدار آتی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در برابر پرسپولیس تهران گفت: دیدار سختی را در پیش داریم اما تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم، تا هم به مرحله بعدی جام حذفی برسیم و هم اینکه شکست قبلی مقابل پرسپولیس را جبران نماییم.

وی افزود: پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است که از حضور هوادارانش در این دیدار هم بهره خواهدبرد، اما ثابت کرده‌ایم که در لیگ برتر هجدهم از پتانسیل و انگیزه بالایی برخورداریم و می‌خواهیم که این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

فراهانی در خصوص ثبت دومین کلین‌شیت متوالی‌اش در ترکیب پدیده شهرخودرو گفت: مهمترین موضوع برای من همواره ثبت نتیجه مناسب برای تیم است. به دنبال آمار و عددها نیستم اما اگر بتوانیم در کنار ثبت نتیجه خوب، دروازه را هم به کمک مدافعین خوب پدیده شهرخودرو بسته نگه داریم، قطعا خوشحال می‌شوم.

گلر باسابقه پدیده شهرخودرو در رابطه با تساوی مقابل نفت آبادان گفت: بازی با صنعت نفت در آبادان سختی‌های خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم تساوی در زمین حریف، نتیجه بدی محسوب نمی‌شود. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه نیز به نتایج خوب خود ادامه دهیم.

وی در خصوص مصدومیتش در این دیدار گفت: به خاطر فشردگی رقابت‌ها در دیدار با نفت آبادان، از ناحیه ران با گرفتگی عضله مواجه شدم. مشکل خاصی امیدوارم نباشد و بتوانم در ادامه رقابت‌ها نیز در خدمت تیم و کادرفنی باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279ebd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی می‌تواند منشا خدمات باشد/ هواداران پرسپولیس حلالم کنند