تاریخ انتشار: 1397/11/28 13:30
کد خبر: 109751

صحبت های وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز/شنیده ام خطیر می خواست من را برکنار کند!

سرمربی استقلال از شرایط زمین تمرین و آماده سازی این تیم انتقاد کرد.
صحبت های وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز/شنیده ام خطیر می خواست من را برکنار کند!

وینفرد شفر سرمربی آبی‌ها در حاشیه تمرین روز یکشنبه این تیم پاسخگوی خبرنگاران بود.

 

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

 

شکست مقابل تراکتورسازی؟

می‌خواهم ابتدا درباره آماده سازی قبل از تراکتورسازی صحبت کنم. همه می دانستند که بازی مهمی برای ماست. دوران آماده سازی که لازم داشتیم در قبل از نیم فصل دوم خیلی خوب نبود و بازیکنان از یک سری مسائل خوشحال نبودند. ما یک هفته قبل از بازی با تراکتورسازی، زمین تمرین خوب نداشتیم و مجبور شدیم تمرین خود را دو بار کنسل کنیم. ما استقلال هستیم و برای آماده سازی خود نیاز به زمین خوب داریم. شما الان زمین تمرین ما را نگاه کنید که زمین خوبی برای تمرین کردن نیست. همه بازیکنان برای استقلال تلاش می‌کنند و آن‌ها با همه وجود تلاش می‌کنند. هواداران هم انتظار صد درصدی از بازیکنان دارند و این طبیعی است. ما یک زمین تمرین خوب نیاز داریم. یکبار تمرین را کتسل کردیم چون زمین خیلی بد بود.

 

لبخند به کمیته فنی

در بخشی از گفتگو یک خبرنگار از وینفرد درباره کمیته فنی باشگاه استقلال سوال کرد و این که آیا سرمربی آبی ها قص دارد مشارکتی در تصمیم ها با این کمیته داشته باشد؟ پس از ترجمه این سوال، وینفرد شفر مکثی کرد و سپس لبخندی زد و با دست زمین تمرین را نشان داد و گفت ما اینجا بیژن طاهری، میگوئل و فرهاد مجیدی را داریم. این مربیان هرروز در تمرین هستند و این بسیار مهم است.

 

سپس خبرنگار دوباره از شفر سوال کرد: این جواب ما نیست. آیا می خواهید با کمیته فنی باشگاه استقلال همکاری کنید؟ که شفر گفت بله گرفتم و با دست نیمکت استقلال که با تیم فنی او پر شده را نشان داد و طوری به این سوال پاسخ داد که وانمود کند که کمیته فنی باشگاه استقلال چیزی جز تیم فنی خود او نیست.

 

جالب این که این سوال یک بار دیگر هم از شفر پرسیده شد و او حرف هایش را با این جمله تمام کرد: من اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن دارم و با بازیکنان و تیم فنی ام مشغول کار هستم .داریوش برگشته ، محسن هم همینطور و فرصت زیادی برای مسائل خارج از زمین ندارم.

 

 

صحبت با مسئولان درباره مشکلات؟

من همیشه با باشگاه صحبت می‌کنم. امشب جلسه‌ای با آقای فتحی دارم. همه ما عضو یک خانواده هستیم. امشب تمام چیزهایی که مهم هست را به آقای فتحی می‌گویم و مطمئنم که می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

اختلاف با علی خطیر؟

منم شنیده‌ام که ایشان بعد از سه هفته می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند. با این‌حال من برای صحبت درباره این مسائل فرصت ندارم. من راجع به همه مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کنم و ایشان همه چیز را می‌دانند. همه چیزهایی که در گذشته بوده و باور کنید دفعه اول نیست که این میزها را می‌شنوم. همه مشکلات برای هواداران و باشگاه خوب نیست. وقتی به گذشته برگردید، می بینید باشگاههایی با این مشکلات به لیگ دوم و لیگ سوم می‌روند. من راجع به این مشکلات با مدیرعامل صحبت می‌کنم. من، کادرفنی و بازیکنانم عاشق هستیم. ما به دنبال ساخت یک استقلال جدید و قدرتمند هستیم. می‌خواهم این را به هواداران هم بگویم. در تبریز شاید حدود ۲۰۰ هوادار در استادیوم بودند. آنها برای ما آمده بودند و من از آنها متشکرم. ما مسئولیت در قبال آنها داریم. من فرصت ندارم راجع به این صحبت کنم که یک آدمی سه ماه یا شش ماه پیش چه گفته است. من باید وقتم را برای تیمم بگذارم چون عاشق تیمم هستم.

 

شفر زیر بار نرفت !

آخرین سوال از شفر درباره حرف های اشکان خورشیدی داور بازی تراکتورسازی - استقلال در صحبت های سرمربی استقلال در نشست خبری بود. شفر ادعا کرده بود اشکان خورشیدی در پایان بازی نزد او آمده و بابت اشتباهش عذرخواهی کرده است که خورشیدی دیروز در گفتگویی اعلام کرد هرگز این صحبت از سوی او اعلام نشده و گفتگویش با شفر تنها شامل تشکر از مرد آلمانی بوده است.

 

شفر در پاسخ به این سوال بازهم به روش خوش عمل کرد. او گفت: چیزی که من درباره داور گفتم درست است، من نمی خواهم داور را زیر سوال ببرم اما آن چیزی که من گفتم حقیقت دارد.  اشکان دژاگه باید از این بازی اخراج می شد، همانطور که فیلمی منتشر شده و شادی مشابه دژاگه با کارت قرمز جریمه شده و از نظر من این اتفاق باید در تبریز هم رخ می داد. البته من نمی خواهم داوران را زیر سوال ببرم و حتی در فدراسیون فوتبال هم گفتم، داوران لیگ باید قدرتمندتر بشوند. آن ها شغل سختی دارند و من نمی دانم چقدر حقوق می گیرند اما حتما باید به آن ها احترام گذاشت و به پیشرفتشان کمک کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48agxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر:می خواستم دژاگه را به استقلال بیاورم