تاریخ انتشار: 1397/11/28 18:54
کد خبر: 109711

فولاد 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ روزهای خوش فولادی ها با امپراتور

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان فولاد خوزستان با هدایتِ افشین قطبی موفق شد تا با نتیجه 1-0 نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
فولاد 1 - نفت مسجدسلیمان 0؛ روزهای خوش فولادی ها با امپراتور

دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوتِ محمدحسین زاهدی فر در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. دقایق ابتدایی بازی کم افت و خیز دنبال می شود و دو تیم بیشتر به دنبال محک زدن یکدیگر هستند. در دقیقه 20، بازیکنان نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی می شوند که نتوانستند به خوبی از موقعیت خود استفاده نمایند. بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال می شود و فولادی ها برتری نسبی نسبت به زردپوشان نفت دارند. در دقیقه 28، شاگردان افشین قطبی به اولین گل خود در این دیدار توسط ایوب والی دست می یابند. پس از این گل، بازیکنان نفت مسجد سلیمان برای جبران گل خورده حملاتی را بر روی دروازه فولاد به وجود می آورند. در دقیقه 37، زاهدی فر به سود فولادی ها یک ضربه پنالتی را اعلام می کند. در شلوغی محوطه جریمه داور بازی اعتقاد دارد که ضربه مهدی زبیدی به دستان مدافع نفت مسجد سلیمان، کولیبالی برخورد کرده است. مرزبان سرمربی و بازیکنان نفت، شدیدا به اعلام این ضربه پنالتی معترض هستند. 

در دقیقه 38، لوسیانو پریرا پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و مهرداد طهماسبی با یک سیو زیبا، ضربه پنالتی بهترین گلزن فولادی ها را در گوشه دروازه مهار می کند.بازی بسیار جذاب دنبال می شود. در دقیقه 43، ضربه زیبای سید هیثم هاشمی زاده از کنار دروازه فولاد عبور می کند تا بازی همچنان با برتری 1-0 فولاد دنبال شود. در دقیقه 47 می رفت تا حسن بیت سعید اختلاف را دو برابر کند که ضربه این بازیکن به تور کناری دروازه برخورد می کند. با سوت زاهدی فر، دو تیم با نتیجه 1-0 به رختکن می روند.

نیمه دوم بازی با سوت محمدحسین زاهدی فر آغاز می شود. در دقیقه 57 حرکت زیبای رافائل مسی خریدِ جدید و کامرونی فولاد، با خطای مدافعان نفت همراه بود که داور مسابقه، در یک موقعیت مناسب به سود فولاد خوزستان در سوت خود می دمد. علیرضا مرزبان به شدت از قضاوت زاهدی فر ناراضی است. پریرا پشت توپ قرار می گیرد و با یک ضربه بسیار بد این موقعیت مناسب را به هدر می دهد. در دقیقه 69، ضربه پای چپِ اسماعیل شریفات به تیرک افقی دروازه فولاد برخورد می کند تا نتیجه به تساوی کشیده نشود. در ادامه رافائل مسی در یک ضدحمله سریع در موقعیت تک به تک قرار می گیرد که مهرداد طهماسبی، ضربه این مهاجم کامرونی را با پا برگشت می دهد. در ظرف 10 ثانیه هواداران در غدیراهواز دو موقعیت گلزنی را شاهد بودند. بازی در دقایق پایانی بازی با حملاتِ بازیکنان نفت دنبال می شود.

 در دقیقه 82، ضربه بازیکنان نفت با برخورد به مدافعان فولاد برگشت داده می شود. در دقایق تلف شده نیمه دوم باز هم می رفت تا بازیکنان فولاد به گل برسند که این موقعیت نیز به هدر رفت. پس از 6 دقیقه وقت اضافه، با سوت زاهدی فر فولاد به یک برد شیرین در غدیراهواز دست می یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxp8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فولاد 2 - پرسپولیس 1؛ برتری فولادی ها به رهبری افشین قطبی؛ شکست بد موقع سرخ ها در اهواز