تاریخ انتشار: 1397/11/29 00:23
کد خبر: 109669

پرسپولیس - پدیده؛ دوئل برانکو و یحیی جدالی تکراری؛ فاتح جدال سرخ ها، حریف آتی سپاهان

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می‌رود.
پرسپولیس - پدیده؛ دوئل برانکو و یحیی جدالی تکراری؛ فاتح جدال سرخ ها، حریف آتی سپاهان

دو تیم روز ۱۷ بهمن در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی کردند که سرخپوشان تهرانی ۲ بر صفر پدیده را شکست داد اما این مسابقه با بازی فردا به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. قطعا دو تیم از ابتدا هجومی بازی نمی‌کنند و با تامل و بررسی بهتر و بیشتر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. سرخپوشان قبل از این دیدار در لیگ برتر تیم استقلال خوزستان را ۲ بر صفر شکست دادند و در وضعیت مناسبی هستند اما پدیده در لیگ برتر با نتیجه مساوی مقابل نفت آبادان متوقف شد.

شرایط جام حذفی به گونه‌ای است که اکثر کارشناسان معتقدند قهرمان این جام از این بخش جدول بیرون خواهد آمد زیرا برنده این مسابقه به مصاف سپاهان خواهد رفت و تیمی که بتواند به فینال برسد حریف تیم دسته دومی داماش گیلانیان خواهد بود. بنابراین بازی فینال جذابیت مسابقه‌های یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی را نخواهد داشت! برانکو همیشه می‌گوید برای کسب سه جام تلاش می‌کند و گل‌محمدی هم نمی‌خواهد برای سومین مرتبه مقابل پرسپولیس بازنده شود! سرخپوشان تهرانی در دو دیدار رفت و برگشت لیگ پدیده را شکست دادند.

برنده این بازی در نیمه‌نهایی هم کار دشواری دارد با این حال اکنون هر دو تیم فقط تمرکزشان روی این بازی است.به قول کی‌روش برنده این مسابقه صاحب همه چیز است و بازنده هیچ چیز ندارد! این مسابقه بازی صفر و صد است. بازنده صفر می شود و برنده به ۱۰۰ خواهد رسید.

علیرضا فغانی بهترین داور فوتبال آسیا نیز قضاوت این مسابقه را برعهده دارد. قبل از مسابقه هم بعید است که دو تیم بیانیه‌ای صادر کنند. سومین بازی از نبرد سه‌گانه برانکو و گل‌محمدی دوشنبه شب برگزار می‌شود و باید دید برانکو بازهم شاگرد سابقش را در تیم ملی شکست خواهد داد یا این گل‌محمدی است که به مهم‌ترین برد این فصل خود دست پیدا می‌کند.

در پرسپولیس هنوز بازیکنان جدید مثل مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری آنطور که باید و شاید جا نیفتاده‌اند و با تیم هماهنگ نشده‌اند با این حال پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده است. برانکو دلش نمی‌خواهد یک جام قهرمانی  دیگر را در ورزشگاه ازادی و مقابل چشم هواداران از دست بدهد بنابراین سرخپوشان تهرانی با تمام توان به میدان خواهند رفت.

کوبل داوری:

علیرضا فغانی - محمدرضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی - حسن اکرمی، یاسر همرنگ - محمد عطایی -ناظر داوری: ایرج نظری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxdpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب مدنظر برانکو برابر پدیده در جام حذفی