تاریخ انتشار: 1397/11/29 14:09
کد خبر: 109618

رشد صنعت نفت در نیم فصل دوم؛ این تیم می‌خواهد بماند!

صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک رشد قابل قبولی داشته است.
رشد صنعت نفت در نیم فصل دوم؛ این تیم می‌خواهد بماند!

شاگردان پائولو سرجیو در تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول و در سه دیدار ابتدایی که در لیگ برتر حضور یافتند، مجموعا 1 گل زدند، 2 گل خورده‌اند و از سه دیدار؛ 2 امتیاز دریافت کردند.

برزیلی‌های ایران در نیم فصل دوم اما در برخی موارد رشد داشته‌اند. آنها در همین مقیاس تعداد بازی، 1 گل دریافت کردند، 2 امتیاز کسب کردند اما نتوانسته‌اند گلی را به ثمر برسانند. آنها با زوج وفا هخامنش و محمد قریشی در خط دفاعی، عملکرد بسیار قابل قبولی در خط دفاعی داشتند اما نقطه ضعف این تیم، در خط حمله می‌باشد.

جایی که خوب موقعیت ایجاد می‌کنند اما در زدن ضربات نهایی کم دقت بوده و نتوانسته‌اند تعداد گل‌های فراوانی را به ثمر برسانند. اطمینان سرجیو از خط دفاعی‌اش در هفته‌های گذشته سبب شده تا خیال هواداران آبادانی بابت خط دفاعی تیمشان راحت باشد اما قطعا چالش اصلی این سرمربی پرتغالی، خط حمله زردها می‌باشد.

به هر حال این تیم می‌خواهد در لیگ برتر بماند. از سبک بازی و تلاش بازیکنان در نیم فصل دوم مشخص است که آنها حوصله لیگ یک را ندارند و می‌خواهند فصل بعد نیز در لیگ برتر حضور داشته باشند. باید دید سرجیو از پس چالش گل نزدن تیمش به سلامتی عبور خواهد کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq6qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ITC هافبک برزیلی صنعت نفت رسید