تاریخ انتشار: 1397/11/29 14:59
کد خبر: 109610

گزارش تمرین استقلال/ درخواست شفر از بازیکنان برای جلوگیری از ایجاد حواشی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که اعضای این تیم با محمد بنا و ملی‌پوشان کشتی فرنگی روبه‌رو شدند.
گزارش تمرین استقلال/ درخواست شفر از بازیکنان برای جلوگیری از ایجاد حواشی

تیم فوتبال استقلال بعد از حواشی روز گذشته از ساعت 11 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای بازی با پارس جنوبی پیگیری کرد. 

 

* پیش از شروع تمرین اعضای تیم فوتبال استقلال با محمد بنا چهره سرشناس کشتی ایران و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیدار و گفت‌وگو کردند. اعضای تیم ملی کشتی در پیست دو و میدانی مجموعه آزادی در حال تست آمادگی جسمانی بودند و استقلالی‌ها به محض دیدن بنا و کشتی‌گیران با آنها خوش و بش کرده و صحنه‌های جالبی در ورزشگاه آزادی رقم خورد. همچنین شفر از نزدیکانش توضیحاتی را پیرامون تیم ملی کشتی فرنگی ایران و شرایط آن جویا شد. 

* فرهاد مجیدی که به دلیل سرماخوردگی در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار دیگر مربیان بازیکنان را تمرین داد. 

* با توجه به حواشی رخ داده و مصاحبه‌های روز گذشته بازیکنان شفر امروز برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت و از بازیکنان تیم استقلال نیز خواست مصاحبه‌ای انجام ندهند. شفر تأکید کرد تیم استقلال در آستانه بازی با پارس جنوبی باید روی سه امتیاز این مسابقه تمرکز کند و او خودش مشکلات را به مدیریت باشگاه منتقل می‌کند و از بازیکنان خواست تا مصاحبه‌ای در این زمینه انجام ندهند. 

* مهدی قائدی که برای شرکت در جلسه دادگاهش در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز خود را به کادر فنی معرفی کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس آقاوسط بازی کردند. در بخش بعدی مثل روز گذشته فوتبال درون تیمی صورت گرفت که استقلالی‌ها 90 دقیقه برنامه‌های تاکتیکی را زیرنظر کادر فنی پشت‌سر گذاشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwowe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امامی فر: استقلال با چنین توانی باید در کورس قهرمانی باشد