تاریخ انتشار: 1397/11/29 17:30
کد خبر: 109594

4 انگیزه ویژه سرمربی پرسپولیس برای بردن بازی امروز

پرسپولیس امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.
4 انگیزه ویژه سرمربی پرسپولیس برای بردن بازی امروز

سرخپوشان که به‌دلیل پیشروی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا با ترافیک بی‌سابقه بازی‌های‌شان روبه‌رو شده‌اند، حالا هر 4روز یک‌بار باید به میدان بروند. آنها مسابقه مرحله قبلی با سپیدرود را در فیفادی برگزار کردند و امروز هم با 3‌ماه تأخیر برابر پدیده قرار می‌گیرند. دیگر مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی در آبان و آذر برگزار شده، اما بازی پرسپولیس و پدیده مدت‌ها به تأخیر افتاد. برنده این مسابقه در نیمه‌نهایی باید به مصاف سپاهان برود. بنابراین طبعا بازی امروز بسیار حساس است اما برانکو هم چند انگیزه شخصی دیگر برای پیروزی بر پدیده دارد.
  طی این سال‌ها برانکو در فوتبال ایران به هر چه دوست داشته رسیده؛ از قهرمانی‌های لیگ تا پیروزی تاریخی در داربی و رسیدن به فینال آسیا. حالا دیگر همه می‌دانند که حسرت بزرگ او فتح جام حذفی و تثبیت یک دوگانه برای پرسپولیس است. تیم برانکو هر سال به شکلی عجیب و نامتعارف از جام حذفی اوت شده. آنها یک‌بار در فیفادی بدون ملی‌پوشان به قشقایی باختند، یک‌بار با اخراج ناعادلانه دروازه‌بان‌شان در دقیقه 20بازی مقابل ذوب‌آهن مغلوب شدند و پارسال هم در پنالتی‌ها برابر نفت آبادان شکست خوردند. فصل گذشته برانکو آنقدر از باخت به نفت عصبانی بود که در اقدامی بی‌سابقه پس از بازی در رختکن تیمش حاضر نشد. بنابراین او امروز بهترین ترکیبش را با بیشترین تهییج انگیزشی به میدان خواهد فرستاد. شک نکنید.
    این سومین ملاقات این فصل برانکو با یحیی گل‌‎محمدی خواهد بود. 2نبرد قبلی را مرد کروات برده است. بازی برگشت پرسپولیس و پدیده همین 12روز پیش برگزار شده است. از نظر فوتبالی، وقتی 2تیم در فاصله کوتاه دو بار با هم بازی می‌کنند، مسابقه دوم جایی است که مربیان باید برتری فنی خودشان را نسبت به هم نشان بدهند. در این شرایط بازی اول کاملا آنالیز شده و مربی باید نشان بدهد از نظر تاکتیکی دست حریفش را خوانده است. بنابراین دیدار امروز، عریان‌ترین تقابل فنی برانکو و گل‌محمدی خواهد بود. فراموش نکنید یحیی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین استعدادهای مربیگری در ایران شناخته می‌شود و برخی حتی او را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی می‌دانند.
   سرخپوشان، 2 بازی قبلی جام حذفی را با پیروزی‌های حداقلی و ناپلئونی پشت سر گذاشته‌اند. از قضا در این مدت جبهه متراکم دشمنان پرسپولیس مانور زیادی روی اشتباهات داوری رخ داده به سود این تیم در 2مسابقه قبلی داشته‌اند. در دیدار با نود ارومیه محمد انصاری قبل از گلزنی باید از زمین اخراج می‌شد و در بازی با سپیدرود هم خطای منجر به گل پرسپولیس درست نبود. برانکو برای پایان دادن به این حرف و حدیث‌ها نیاز به یک پیروزی قاطع در جام حذفی دارد؛ بردن سزاوارانه پدیده که قدرتش قابل مقایسه با 2حریف قبلی نیست.
  رقبا به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از راه‌های پایین کشیدن پرسپولیس از بالانشینی چند ساله‌اش، می‌تواند ایجاد حاشیه و حساسیت برای این تیم باشد. امسال مدیران، مربیان و بازیکنان تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی مصاحبه‌های زیادی علیه سرخپوشان انجام داده‌اند اما این بار به شکلی غیرمنتظره نوبت به قائم‌مقام پدیده رسیده که قبل از بازی با پرسپولیس به این تیم طعنه بزند. او گفته پرسپولیسی‌ها زیاد اعتراض می‌کنند و برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. پس جنگ برای این بازی هم از بیرون زمین شروع شده؛ آنچه برانکو به‌شدت روی آن وسواس دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygeam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم داوری بازی پرسپولیس - پدیده در جام حذفی مشخص شد