تاریخ انتشار: 1397/11/30 10:28
کد خبر: 109492

خوشحالی جنجالی برزای بعد از گلزنی به پرسپولیس!

بهنام برزای بازیکن سابق استقلال پس از زدن پنالتی خوشحالی جنجالی را انجام داد اما در پایان تیم او در این بازی شکست خورد.
خوشحالی جنجالی برزای بعد از گلزنی به پرسپولیس!

یحیی گل محمدی در آخرین دقیقه بازی، بهنام برزای را به زمین فرستاد تا در ضربات پنالتی حضور داشته باشد. برزای نیز نخستین پنالتی پدیده را تبدیل به گل کرد تا پدیده ۱-۰ پیش بیفتد. او ضربه اش را برخلاف جهت بیرانوند زد و پس از آن با یک پشتک این گل را جشن گرفت اما این پایان کار نبود. او سپس دستش را کنار گوشش گذاشت و از همان لحظه اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به برزای آغاز شد.

در حین حرکت به سمت بازیکنان خودی، برزای شیطنت هایی را هم انجام و به هواداران پرسپولیس عدد ۴ را نشان داد و وضعیت ورزشگاه را حسابی ملتهب کرد اما با کارت زرد از سوی خورشیدی تنش ها تمام شدند.

با این حال هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم حسابی ازدست بازیکن سابق استقلال ناراحت شدند و تمام تلاش خود را کردند تا پاسخ او را در زمین بدهند. بیرانوند پس از مهار پنالتی بازیکنان پدیده، به شکل برزای دستش را کنار گوشش قرار داد و از هواداران پرسپولیس خواست تا او را بیشتر تشویق کنند. در ادامه پس از پیروزی سرخ ها شجاع خلیل زاده نیز خوشحالی این چنینی و آمیخته به کنایه را انجام داد تا پاسخ برزای را بدهد.

 در میکسدزون نیز تقابل استقلالی سابق با پرسپولیسی ها ادامه داشت. قرمزها مسرور از پیروزی با نگاهی شاید آلوده به ترحم، در نکوهش رفتار برزای صحبت میکردند و برزای نیز از هواداران پرسپولیس و کسانی که از حرکتش ناراحت شده بودند، معذرت خواهی کرد. او که در مقطعی به پرسپولیس هم نزدیک شده بود، تمام تلاش خود را انجام داد تا فضای ملتهب در بین پرسپولیسی ها را از بین ببرد اما پشتک و سپس حرکات دست کار خودش را کرده بود.

در فضای مجازی، فرهاد مجیدی با استوری اینستاگرامی برای برزای آرزوی موفقیت کرد. برزای پیش تر علاقه خود به مجیدی را نشان داده بود و امروز هم خوشحالی معروف این بازیکن را انجام داد تا کلکسیون خوشحالی هایش پس از گل کردن پنالتی تکمیل شود.

شادی او همچنین مورد توجه استقلالی ها قرار گرفت. پیش تر امین منوچهری، میلاد میداوودی و... هم پس از گلزنی به پرسپولیس خوشحالی های جنجالی انجام داده بودند و شاید اگر پدیده بازی را می‌برد، اکنون آبی ها نگاه ویژه ای به این بازی و خوشحالی بازیکن سابق خود داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjbzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده