تاریخ انتشار: 1397/11/30 14:48
کد خبر: 109455

خطیر: پاتوسی کوچکترین مشکلی برای همراهی استقلال در ایران و آسیا ندارد

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به روندی که در مورد قرارداد بازیکن جدید آبی‌ها طی شده است گفت: آیاندا پاتوسی برای همراهی استقلال در لیگ برتر و آسیا هیچ گونه منع قانونی ندارد.
خطیر: پاتوسی کوچکترین مشکلی برای همراهی استقلال در ایران و آسیا ندارد

یکی از آخرین خریدهای زمستانی آبی پوشان هافبکی از افریقای جنوبی به اسم «آیاندا پاتوسی» بود. بازیکنی که قراردادش به سختی در فدراسیون فوتبال ایران ثبت شد و هنوز برای آبی پوشان به میدان نرفته است. 

علی خطیر معاون ورزشی استقلال در خصوص وضعیت این بازیکن اظهار داشت: به ضرس قاطع می گویم پاتوسی کوچکترین مشکلی برای همراهی استقلال در ایران و آسیا ندارد. قرارداد او به گونه‌ای است که مو لای درز آن نمی رود هیچ خساراتی برای باشگاه استقلال نخواهد داشت. 

معاون ورزشی آبی پوشان اضافه کرد: ماده ۲-۸ بخش ۳ قوانین نقل و انتقالات فیفا بین تصریح می کند باشگاه مقصد (استقلال) باید تا آخرین روز از زمان ممکن در نقل و انتقالات درخواست صدور ITC را به فدراسیون فوتبال مبدا ارسال کند. کاری که باشگاه استقلال آن را انجام داد.

وی افزود: ما درخواست خود را زمانی ارسال کردیم که هنوز پنجره نقل و انتقالات بسته نشده بود که اگر اینطور بود اصلا درخواست ما رد می شد. فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی هم درخواست ما را تایید و ITC پاتوسی را ارسال کرد. حال اگر ITC بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صادر شده و به فدراسیون فوتبال ما رسیده باشد هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

خطیر در ادامه گفتگویش تاکید کرد: آیاندا پاتوسی کاملا به صورت قانونی و در چارچوب قوانین بین الملل نقل و انتقالات فیفا با استقلال قرارداد بسته و طبق همین قوانین برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwgem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: کار استقلال برای قهرمان شدن سخت است/ هیچ‌کدام از بازیکنان جدید از فیلتر کمیته فنی عبور نکردند