تاریخ انتشار: 1397/11/30 15:53
کد خبر: 109448

مدیر روابط عمومی استقلال: گزارش دیشب برنامه نود نادرست بود/صحبتهای تارتار فراکنی است

باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرد مهدی تارتار در خصوص «پاتوسی» فرافکنی می‌کند.
مدیر روابط عمومی استقلال: گزارش دیشب برنامه نود نادرست بود/صحبتهای تارتار فراکنی است

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: همانطور که دوشنبه شب در برنامه نود دیدید بازیکن تیم استقلال می خواهد بدون داشتن  ITC برابر ما بازی کند! ما برای پیشرفت فوتبال چاره ای نداریم جز اینکه قوانین را اجرا کنیم. 

بعد از تارتار نوبت به نشست خبری وینفرد شفر سرمربی استقلال رسید. پیش از صحبت های شفر، محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال که مترجم شفر هم هست، با تشریح روند پیوستن پاتوسی به استقلال، از تارتار انتقاد کرد.

مدیر روابط عمومی استقلال گفت: بر خلاف صحبت های آقای تارتار، با توجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال صحبت های شب گذشته تلویزیونی درست نیست و فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، اعلام کرده این روند قانونی است. به همین دلیل صحبت های مطرح شده در برنامه نود نادرست بوده و صحبت های آقای تارتار نیز فرافکنی است و صحت ندارد. بهتر است به قانون و تصمیمات فدراسیون احترام بگذاریم و سعی نکنیم با مطرح کردن این صحبت ها، مسیر بازی را به حاشیه ببریم. صحبت ها باید فنی باشد و همانگونه که قانون می گوید، نشست خبری باید مربوط به مسائل فنی باشد. صحبت های آقای تارتار خارج از مسائل فنی نادرست است و ارتباطی به بازی ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457bqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع جدید استقلال ناراحت از نیمکت‌نشینی