تاریخ انتشار: 1397/12/01 15:48
کد خبر: 109302

محسن خلیلی: ما به دنبال نگاه خاص و امکانات ویژه نیستیم، فقط به دنبال عدالتیم!

محسن خلیلی می‌گوید پس از خوشحالی معروف کریم باقری در بازی صبا، همیشه پس از گل می‌ترسید که کاپیتان پرسپولیس روی کمرش بپرد!
محسن خلیلی: ما به دنبال نگاه خاص و امکانات ویژه نیستیم، فقط به دنبال عدالتیم!

محسن خلیلی سرپرست جدید سرخ ها در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس گفتگویی را انجام داد و در همان ابتدا در خصوص مسائل پیش آمده و جنجال ها گفت: ما به دنبال نگاه خاص نیستیم و اینکه امکانات ویژه ای داشته باشیم بلکه فقط به دنبال عدالت هستیم.

او راجع به VAR اظهار داشت: در جلسه وی ای آر نبودم اما از جزییات آن خبر دارم. این مساله البته نیازمند به امکانات و شرایط مناسب است. داوران اشتباه نمی کنند و فقط برخی اوقات جاگیری بد و فشار بازی مشکل ایجاد می کند و وی ای ار کمک می کند.

سرپرست سرخ ها درباره میزبانی از تیم های عربستانی گفت: ما در میزبانی مشکلی نداریم و طی نامه ای به ای اف سی خواهان این شدیم تا حقوق ما در میزبانی حریفان عربستانی رعایت شود. ما البته شرایط میزبانی را داریم و نباید متحمل این هزینه شویم. امیدواریم به این حق ما توجه شود و متحمل خسارت نشویم.

خلیلی در خصوص وضعیت سرخ ها پیش از لیگ قهرمانان و شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: فصل گذشته هم شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم و در فینال بدشانسی داشتیم اما بچه ها جانانه جنگیدند و امیدوارم در فصل جدید شرایط و شانس بیشتری داشته باشیم.

مهاجم سابق قرمزها درباره حضور دوباره اش در تیم پرسپولیس توضیح داد: خیلی خوشحالم که در سالروز تولدم این افتخار نصیبم شد که بار دیگر به پرسپولیس برگردم و از تمام پیشکسوتان حلالیت می طلبم. امیدوارم بتوانم در این پست موفق باشم.

وی همچنین به شادی معروف کریم باقری و او در بازی با صباباطری اشاره کرد و گفت: واقعا عجیب بود. فکر کنم فتوشاپ باشد و باورم نمی شود. بعد از آن وقتی گل می زدم همیشه می ترسیدم و اول پشت سرم را نگاه می کردم تا روی کمرم نپرد. کمرم درد گرفته بود.

محسن خلیلی در پایان به دوران حضورش در تیم پرسپولیس و همبازی بودن با کریم باقری گفت: اقا کریم پاس گل های زیادی به من داد. از پاس گل دربی تا پاس گل برابر سپاهان. البته خیلی وقت ها هم پاس نداد و دوست داشت از چهل متری خودش بزند! (با خنده)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279yng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: دیروز محو بازی بودم و متوجه تشویق‌ های هواداران نشدم