تاریخ انتشار: 1397/12/02 13:57
کد خبر: 109184

جلالی: وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید نیاز به زمان دارد تا شخصیتش قوی شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بازی با تیم فولاد را یک چالش جدی برای شاگردانش می‌داند و معتقد است حریف در بهترین وضعیتش قرار دارد.
جلالی: وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید نیاز به زمان دارد تا شخصیتش قوی شود

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از نظر تمرینی شرایط خوبی داشتیم و در زمانی می‌خواهیم با فولاد بازی کنیم که این تیم در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و از 4 بازی 10 امتیاز گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد در وضعیت خیلی خوبی است و برای ما یک چالش خیلی جدی خواهد بود. مخصوصا در چنین شرایطی ما و همه بازیکنان‌مان باید اثبات کنیم که توان مقابله با این چالش‌ها را داریم و مطمئنم که فردا در کنار هواداران پرشمار‌مان که مطمئنم یک جای خالی هم در استادیوم نخواهد بود از شروع بازی یک تیم پرتوان خواهیم بود، با علم به این موضوع که می‌دانیم چه بازی سختی خواهد بود و انشالله سربلند از این بازی بیرون خواهیم آمد.

وی درباره میزان آمادگی محمد عباس‌زاده عنوان کرد: از زمانی که من به نساجی آمدم، عباس‌زاده تنها نیمی از یک جلسه تمرینی را با تیم بوده، وقتی بازیکنی حدود 3 ماه آسیب‌دیده باشد نمی‌توانیم او را با یک هفته تمرین یا یک جلسه به شرایط مسابقه برسانیم. ما از این بازیکن باید مراقبت کنیم تا این آسیب‌دیدگی مجددا برنگردد و زمانی باید به شرایط مسابقه برسد که کاملا مطمئن باشیم. پزشک و بدنساز تیم هم برای عباس‌زاده برنامه‌ریزی کرده‌اند تا هرچه زودتر به شرایط مسابقه برسد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره این موضوع که در بازی‌های گذشته امتیازات زیادی با خطا و اشتباهات بازیکنان از دست رفته است و آیا این موضوع در بازی‌های آینده اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این یک اتفاق است و در لحظه رخ می‌دهد، بازیکن ما در آن لحظه می‌خواست توپ را کنترل کند و بازیکن حریف را ندید و تصمیم داور یک تصمیم سختگیرانه است. این مسائل اتفاقاتی است که در یک لحظه رخ می‌دهد و متاسفانه در آن صحنه آن اتفاق افتاد و تیم ما آسیب دید.

جلالی درباره شایعاتی که درباره حضور بازیکن ازبکستانی در نساجی مطرح شده است، گفت: من تقریبا از اولین روزی که به نساجی آمدم درباره این بازیکن موکدا با باشگاه صحبت کردم و خیلی پیگیر شده‌ام ولی ظاهرا کارش درست نشده است. شما می‌توانید از باشگاه سوال کنید.

وی ادامه داد: من می‌خواهم به همه هواداران‌مان بگویم که بازیکنان به شدت نیازمند حمایت و حضورشان در استادیوم هستند و می‌توانند از حضور هواداران انرژی مضاعف بگیرند. ما در بازی‌های خانگی‌مان به حمایت هواداران نیاز داریم چون در نیم‌فصل دوم بازی‌های سنگین و سختی در زمین خودمان خواهیم داشت، انشالله در کنار هم می‌توانیم روزهای خوب و امیدوارکننده‌ای در استادیوم خانگی‌مان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل فیکس بازی نکردن نظری چیست؟ عنوان کرد: ببینید زمانی که من به نساجی آمدم، نظری آسیب‌دیده بود و آرام آرام تمریناتش را شروع کرده و به مرور شرایط بهتری پیدا کرده است. وی در دقایقی که بازی کرده، تاثیرگذار بوده است. شما می‌بینید که تک‌تک بچه‌های ما تلاش‌ می‌کنند. من بازی با پارس جنوبی را چندین بار نگاه کردم و ناراحت شدم ولی بیشتر به بچه‌های تیم‌ دلگرم می‌شدم. من از شما و همه هواداران می‌خواهم که بین بچه‌های تیم فرقی قائل نشوید، چون همه خوب و نیازمند حمایت روحی هستند. وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید نیاز به زمان دارد تا شخصیتش قوی شود ولی ما با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، می‌توانیم زمان را کوتاه کنیم. بچه‌های ما فوق‌العاده هستند و همه را خوشحال خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llvn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان نساجی برابر فولاد