تاریخ انتشار: 1397/12/02 16:30
کد خبر: 109166

سرمربی استقلال خوزستان: هدف ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم صنعت نفت تیم محترمی است و این بازی یک دربی خوزستان به حساب می‌آید.
 سرمربی استقلال خوزستان: هدف ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر است

کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ برتر مهم هستند. صنعت نفت تیم محترمی است و این بازی یک دربی خوزستان به حساب می‌آید. ما در این بازی نیاز به برد داریم. بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم همانطور که مقابل پرسپولیس و ماشین‌سازی هم خوب بوده‌ایم و باخت در این بازی‌ها حق‌مان نبوده است. امیدوارم مقابل صنعت نفت هم عملکرد خوب‌مان را تکرار کنیم و به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. چرا که ما اگر در این بازی پیروز شویم شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد و این بازی می‌تواند برای‌مان سکوی پرتاب باشد.

وی ادامه داد: با اینکه در این بازی چند محروم و مصدوم داریم اما سعی می‌کنیم عملکرد خوب‌مان را حفظ کنیم و پیروز شویم. پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم است. همه می‌دانند که شرایط ما هم اکنون به چه شکلی است. دستمان واقعا از لحاظ بازیکن خالی است. به هر حال امیدوارم با همه این مشکلات در این بازی امتیاز را بگیریم چون واقعا به آن احتیاج داریم.

بوستانی درباره مشکلات استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: باشگاه واقعا دارد از تیم حمایت می‌کند هیئت مدیره جدید هم سرکار آمده و امیدوارم تغییرات مثبت در تیم ایجاد شود. البته ما اخیرا یونس دلفی را از دست داده‌ایم اما اگر پول فروش دلفی به باشگاه تزریق شود  خیلی بهتر خواهد بود. هر چند که بازیکنان با اینکه مبلغ قراردادشان بسیار کم است تاکنون 50 درصد از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند. همه تلاش می‌کنیم که بتوانیم واقعا تیم را در لیگ نگه داریم. اما اگر در بازی فردا هم شکست بخوریم شاید باشگاه بتواند تصمیمات خوبی بگیرد و یک مربی بهتر را جایگزین من کند.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: واقعا هدف نگه داشتن تیم در لیگ برتر است. بچه‌ها همه تلاششان را دارند انجام می‌دهند اما به هر حال بچه‌های ما بسیار جوان هستند ولی با این شرایط باز هم بازی‌های خوبی را انجام می‌دهند مانند دیدار پرسپولیس که واقعا تیم خوب کار کرد.

وی درباره این سوال که استقلال خوزستان 3 سال پیش قهرمان لیگ برتر شده اما چه عواملی باعث شده که حالا باید برای سقوط نکردن بجنگد یادآور شد: در آن زمان استقلال خوزستان بازیکنان خوبی داشت که الان همه آنها دارند در تیم‌های بزرگی بازی می‌کنند. استقلال خوزستان امسال با 3 میلیارد تومان بسته شده است اما در آن سال قطعا تیم و باشگاه بودجه بیشتری داشت.در آن زمان فاضل بختیاری مدیریت خوبی در باشگاه داشت و توانست تیم را قهرمان کند اما در طی این سال‌ها مدیرانی به باشگاه آمدند که باعث شده شرایط این تیم به این شکل شود. متاسفانه مدیریت‌های قبلی پاسخگو نیستند آن هم در حالیکه باید بابت این اتفاقات به مردم خوزستان پاسخگو باشند.

بوستانی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت گفت: ما در این بازی سعید زارع، آل نعمه و پورابوالقاسم را به دلیل مصدومیت و مصطفی کیانی و وحید خشتان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. واقعا دستمان از لحاظ بازیکن خالیست اما بچه‌ها همه تلاششان را می‌کنند تا خوب بازی کنند مخصوصا در این بازی چرا که 3 امتیاز این دیدار می‌تواند برای ما سکوی پرتاب باشد و با این 3 امتیاز بسیاری از مشکلات ما برطرف شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq9dm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایب های استقلال در هفته نخست کدام بازیکنان هستند؟