تاریخ انتشار: 1397/12/02 16:55
کد خبر: 109163

آینده استقلال با آقاخان؛ پایبندی به توافقات تا 4 سال

آینده استقلال با آقاخان؛ پایبندی به توافقات تا 4 سال


مرتضی آقاخان را باید از جمله بازیکنان بدشانس فوتبال ایران دانست. بازیکنی که به رغم ماه‌ها حضور در استقلال نتوانسته حتی یک دقیقه در بازی‌های رسمی برای این تیم به میدان برود. آقاخان ابتدای فصل را با مصدومیت شروع کرد. در واقع اگر بخواهیم درست‌تر به ماجرا بنگریم، او در شرایطی با استقلال قرارداد منعقد کرد که مصدوم بود و مسوولان سابق باشگاه استقلال تنها به جهت سوابقی که این بازیکن در تیم پیکان داشت با او قرارداد منعقد کردند. آقاخان اما هرگز نتوانست بعد از عقد قرارداد با استقلال در ترکیب آبی‌ها بازی کند. او بعد از طی دوران مصدومیت ابتدایی خود کوشید با حضور مداوم در تمرینات نیم فصل برای نیم فصل دوم آماده شود و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال بدل شود اما آقاخان در حین آماده‌سازی برای حضور در نیم فصل دوم دوباره مصدوم شد. مصدومیتی که این بار از ناحیه آشیل پا انجام شده و می‌تواند زمان دوری این بازیکن را تا پایان فصل تمدید کند.
 آقاخان بعد از آسیب دیدگی شدید بلافاصله مورد عمل جراحی از ناحیه آشیل پا قرار گرفت تا شاید دوباره برای بازگشت به ترکیب استقلال اقبال بیشتری داشته باشد اما آنهایی که با چنین آسیب‌هایی آشنایی دارند به خوبی می‌دانند بازگشت بعد از پارگی آشیل پا به شدت سخت و دشوارخواهد بود و شاید حتی منجر به خداحافظی بازیکن از دنیای حرفه‌ای شود. به هر حال آقاخان بعد از عمل جراحی گپ پایش را هم باز کرده تا شاید به روزهای اوج باز گردد اما مشخص نیست که این بازیکن بتواند برای استقلال به مهره‌ای قابل اتکا بدل شود.
این وضعیت در حالی آینده استقلال با آقاخان را تهدید می‌کند که مسوولان باشگاه استقلال با این بازیکن قراردادی به مدت 4 سال منعقد کرده‌اند و حتی اگر آقاخان در این ایام برای استقلال بازی هم نکند، مسوولان باشگاه استقلال موظفند تمام حقوق بازیکن خود را پرداخت کنند تا کار به شکایت کشیده نشود. در واقع باشگاه استقلال نمی‌تواند آقاخان را تا زمانی که خودش بخواهد از لیست کنار بگذارد و باید تا پایان این 4 سال به توافقی که با این بازیکن انجام داده پایبند بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol69d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتظار داریم استقلال متفاوتی را در نیم فصل دوم مشاهده کنیم