تاریخ انتشار: 1397/12/02 18:55
کد خبر: 109152

سلطان رونالدو، نتیجه را بر می‌گرداند

دیشب بدون شک یکی از تلخ‌ترین شب‌های فوتبالی کریستیانو رونالدو بود.

با اینکه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس با قانون عدم به‌کار گیری بازنشستگان در مناصب دولتی، مجبور به ترک این باشگاه شد، اما همچنان اتفاقات این باشگاه را دنبال می‌کند. در روز‌های دوری گرشاسبی از فوتبال، به سراغش رفتیم و پای صحبت‌هایش نشستیم.

همیشه یک پرسپولیسی بودم

قبل از اینکه مدیر باشگاه شوم، یک پرسپولیسی دو‌آتشه بودم و هنوز هم خودم را پرسپولیسی می‌دانم. اعتقادم این است که این باشگاه به خاطر تماشاگرانش، همیشه بهترین می‌ماند و مدیران و مربیان می‌آیند و می‌روند ولی این پرسپولیس است که همواره سرپا و استوار به کارش ادامه خواهد داد.

به اندازه یک کتاب حرف دارم

اگر بخواهم در مورد تمدید قرارداد دو ساله با برانکو یا جذب بازیکنان جدید در زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود، حتی تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان پایان یافت و همچنین گرفتن تخفیف و رضایت از طلبکاران باشگاه صحبت کنم، باید ساعت‌ها حرف بزنم و به اندازه یک کتاب، صحبت کنم، اما فقط این را بگویم که در تمام مدت همکاری‌هایم در باشگاه، تلاش کردم خدمتگزار مردم باشم و به بهترین شکل ممکن، فعالیت‌هایم را پیش ببرم.

خوشحالم دعای خیر پشت سرم است

در دوران مدیریت، به هر حال اتفاقات زیادی می‌افتد. اگر کم و کاستی در کارم بوده، مردم باید مرا به بزرگواری‌شان ببخشند. از طرفی خوشحالم که وقت جدا شدن از پرسپولیس، دعای خیر مردم پشت سرم بود و کسی علیه من حرفی نزد. این موضوع برایم اهمیت فوق العاده‌ای داشت که با خاطره‌ای خوب، باشگاه را ترک کنم. ما یک قهرمانی دیگر آوردیم و در آسیا هم نایب‌قهرمان شدیم. این‌ها نشان از تلاش بی‌وقفه ما دارد.

نمی‌خواستیم هواداران را نگران کنیم

فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد ولی ما هرگز این مشکلات را عَلَم نکردیم تا هواداران نگران نشوند. با همان تیم و همان شرایطی که داشتیم، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم و بهترین میزبانی ممکن را داشتیم. پرسپولیس در زمان ما، به خوبی توانست به جامعه نشاط بدهد و فعالیت‌های‌مان نتیجه‌بخش بود. فکر نمی‌کنم خاطرات حضور در فینال آسیا، به این زودی از خاطر هواداران‌مان پاک شود زیرا با تیمی پر از مصدوم، محروم و بدون جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی تا آن مرحله پیش رفتیم.

سفر عجیبی به ژاپن داشتیم

ان‌شا‌الله در زمانی بهتر، در خصوص سفر عجیب و غریب‌مان به کشور ژاپن جهت رویارویی با کاشیما آنتلرز هم صحبت خواهم کرد تا مردم بدانند با چه مشقتی پول جور کردیم و تیم را به این سفر بردیم. در مصاحبه قبلی، بخشی از این ماجرا را گفتم. بانک اشتباهی به حساب‌مان پولی واریز کرد و ما فوراً بلیت خریدیم. خیلی اتفاقات افتاد که خدا را شکر به خیر گذشت.

پرسپولیس دولتی نیست

ترجیح می‌دهم در مورد جدایی‌ام حرفی نزم، اما فقط این را می‌گویم که باشگاه پرسپولیس، یک باشگاه دولتی نیست، چون اساسنامه اش دولتی نیست. یک ریال از وزارت ورزش و سایر نهاد‌های دولتی درآمدزایی نداشتیم و هرچه پول به باشگاه آمد، خودمان جذب کردیم.

پرسپولیسی‌ها فراموشکار نیستند

فوتبال ایران شرایطی دارد که اقتصاد آن به طور کلی ضعیف است ولی یک روز همه می‌فهمند که ما در این باشگاه چه کار‌هایی انجام دادیم و چطور به فکر درآمدزایی بودیم. مطمئناً هواداران پرسپولیس، آدم‌های فراموشکاری نیستند و زمان هم همه چیز را ثابت می‌کند. ما کار کردیم و ان‌شا‌ءا... باقی مدیران هم به خاطر صلابت و موفقیت پرسپولیس کار می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bzxw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی:مجبورم نکنند تقوایم را زیر پا بگذارم و برخی از مسائل را مطرح کنم