تاریخ انتشار: 1397/12/02 19:24
کد خبر: 109148

استقلالی‌ها باید از من عذرخواهی کنند!

گزارشگر دیدار استقلال و پارس جنوبی جم نسبت به حاشیه های پیش آمده درباره اظهارنظرش پیرامون اللهیار صیادمنش واکنش نشان داد.
 استقلالی‌ها باید از من عذرخواهی کنند!

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان دیدار استقلال و پارس جنوبی جم هواداران آبی پوش نسبت به گزارش محمد سیانکی در طول مسابقه موضع گرفتند. سپس محمدحسین زرندی مدیر رسانه ای استقلال در نشست خبری نیز اعلام کرد که سیانکی در گزارش خود نکات عجیبی را بر زبان آورده است. از سوی دیگر برخی بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری هم به مساله اشتباهات سیانکی و البته موضع گیری او درباره اللهیار صیادمنش واکنش نشان داد.

همه این موضوعات باعث شد تا سیانکی درباره گزارش خود و البته عباراتی که پیرامون اللهیار صیادمنش به کار برده توضیح بدهد. سیانکی در این خصوص به مهر گفت: «زمانی که صیادمنش در تصویر نشان داده شد بنده پس از تعریف و تمجید از این بازیکن شایسته که چندین بار هم تکرار شد، گفتم امثال بازیکنانی مثل صیادمنش در فوتبال ما زیاد بودند که متاسفانه راه فوتبالی خود را به درستی انتخاب نکردند و فوتبالشان زود به پایان رسید.»

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «این اظهار نظر بنده هیچ ارتباطی به صیادمنش نداشت و برایم جای تعجب دارد که بازیکنان و کادر فنی استقلال بدون آنکه اصل جمله بیان شده از طرف بنده را ببینند و بشنوند چنین اظهار نظرهایی کرده اند.»

بخش پایانی صحبت های سیانکی اما درخواست جالب او از استقلالی ها است: «استقلالی ها باید از من عذرخواهی کنند چرا که بنده اصلا در مورد صیادمنش صحبتی مبنی بر اشتباه رفتن راه را نداشتم و بازیکنان و کادر فنی این تیم دچار اشتباه شدند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457ywm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض شدید تارتار به تشویق غفوری بعد از خراب کردن پنالتی!