تاریخ انتشار: 1397/12/02 19:45
کد خبر: 109145

فتحی باید بحران را مدیریت کند

مدیرعامل سابق استقلال به خبرورزشی گفت: شاید استقلال ارتباطی را که باید می‌گرفته، نگرفته که حالا با مشکل زمین روبه‌روست.
فتحی باید بحران را مدیریت کند

بهرام افشارزاده، مدیرعامل سابق استقلال به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان می‌دهد. مدیریت فتحی به شکلی بوده که برای اولین بار در تاریخ بازیکنان اینقدر تند علیه‌اش مصاحبه می‌کنند. آن‌ها که ابتدا در بیانیه‌ای مشترک فتحی را «دروغگو» خطاب کردند و سپس یکی، دو تا از آن‌ها از او خواستند تا باشگاه را ترک کند. وقتی در این باره از افشارزاده سؤال می‌کنیم توضیحاتی می‌دهد.

دوره من واقعاً احترام می‌گذاشتند

ببینید من که در باشگاه استقلال نیستم و از اتفاقات خبر ندارم ولی فارغ از همه بحث‌ها به نظرم باید حرمت در باشگاه حفظ شود. من می‌دانم بازیکنان به هر حال به خاطر یکسری مسائل ناراحت هستند ولی بهتر است به بزرگتر احترام بگذارند. دوره خود من واقعاً احترام می‌گذاشتند. قطعاً اگر باشگاه پول داشت پرداخت می‌کرد. مسئله چیز دیگری است و به نظرم وزارت ورزش باید مشکل را حل کند. بازیکنان هم واقعاً زحمت می‌کشند و به هر حال پول‌شان را می‌خواهند. این شرایط الان در همه باشگاه‌ها وجود دارد. کلاً پول نیست.

در استقلال کار سخت است

به نظرم دست و پای همه مدیران در این فوتبال بسته است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای فتحی افتاده ولی ان‌شا‌الله شرایط برای او و باشگاه بهتر شود. به هر حال این بالا و پایین‌ها در فوتبال و استقلال وجود دارد. بازیکنان کارشان را بکنند. باشگاه استقلال بزرگ است. تماشاگر توقع دارد که نتیجه بگیرد. بالاخره همیشه کار در آنجا سخت بوده و فتحی هم این را می‌داند.

زمان ما بهتر بود‌

نمی‌دانم الان زمین تمرینی استقلال مشکلش حل شده یا نه؟ ولی دوره ما هر طور شده یک زمین می‌گرفتیم تا بچه‌ها با آرامش کارشان را کنند. آن زمان بازیکنان هم برای ما حرمت زیادی قائل بودند. فضای الان واقعاً با فضای دوره حضور ما فرق دارد. آن موقع بهتر بود. نمی‌دانم شاید استقلال ارتباطی را که باید می‌گرفته، نگرفته که حالا با مشکل زمین روبه‌روست.

اختلافات را در نطفه خفه می‌کردم

دوره من اگر اختلافی داخل باشگاه بود، در نطفه آن را خفه می‌کردم. الان هم فتحی باید مدیریت بحران کند. وقتی در مجموعه‌ای بحران درست می‌شود، باید سریعاً مدیرعامل آن را کنترل کند تا به مدیریتش خدشه‌ای وارد نشود. الان بزرگتر‌های تیم هم باید وسط بیفتند و به مدیریت کردن این بحران کمک کنند. به هر حال آن‌ها تجربه‌های زیادی دارند. مدیریت هم باید دنبال پول باشد تا ان‌شا‌ءا... مشکلات در استقلال حل شود.

کار استقلال سخت است

قهرمانی استقلال در لیگ برتر سخت است ولی دور از دسترس نیست. الان تیم‌های پایین جدول هم قدرتمند شده‌اند و حتی تیم‌های بالای جدول را می‌برند. به هر صورت کار استقلال سخت است ولی باید حداقل سهمیه حضور در آسیا را بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxznw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت ۲۵۰ میلیونی مدیرعامل سابق از استقلال