تاریخ انتشار: 1397/12/02 23:45
کد خبر: 109115

پیش بازی ماشین سازی - پیکان؛ روزهای خوش ماشین سازان با مهاجری؛ خطر سقوط احساس می شود!

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی تبریز و پیکان تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی ماشین سازی - پیکان؛ روزهای خوش ماشین سازان با مهاجری؛ خطر سقوط احساس می شود!

دو تیم ماشین سازی تبریز و پیکان تهران در حالی در روز جمعه سوم اسفندماه و از ساعت 15:30 در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تجربه می کنند.

ابتدا از میزبان و سبزپوش دیدار فردا، ماشین سازی تبریز شروع  می کنیم. شاگردانِ مهاجری نیم فصل دوم لیگ برتر را فوق العاده شروع کردند و توانستند در سه مسابقه اخیر خود صاحب دو برد و یک تساوی شوند. ماشین سازی با نتایج خوبی که در نیم فصل دوم به دست آورده توانسته با 21 امتیاز از 18 بازی خود را تا رده هشتم جدول رده بندی لیگ بالا بکشد و امیدوار است روند مثبت خود را در بازی فردا برابر پیکان نیز ادامه دهد.

در سوی دیگر میدان تیم، پیکان قرار دارد. پیکان با سرمربی جدید خود یعنی حسین فرکی هم نتوانسته به موفقیت خاصی دست یابد. پیکان در بازی های نیم فصل خود برابر استقلال تهران و سپاهان با شکست آن هم در ورزشگاه خود، شهر قدس مواجه شده است و وضعیت تیم فرکی چندان روبراه نیست. این تیم با 16 امتیاز از 17 بازی در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار داشته و اگر می خواهد خطر سقوط آن ها را تهدید نکند باید با دست پر از تبریز خارج شوند. کاری که با توجه به شرایط خوب ماشین سازی، سخت به نظر می رسد.

کوبل داوری:

شاهو اصلانی-محمدرضا مدیرروستا-محمدعلی پورمتقی-مهرداد نجفی - ناظر: حسین نجاتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol6yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان و ماشین سازی به تساوی رضایت دادند