تاریخ انتشار: 1397/12/03 00:06
کد خبر: 109112

پیش بازی پدیده - سپیدرود؛ جدال حساس پرسپولیسی ها در ایستگاه نوزدهم؛ جنگ یکی برای قهرمانی یکی برای فرار از سقوط

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پدیده شهرخودرو و سپیدرود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی پدیده - سپیدرود؛ جدال حساس پرسپولیسی ها در ایستگاه نوزدهم؛ جنگ یکی برای قهرمانی یکی برای فرار از سقوط

پدیده شهر خودرو و سپیدرود رشت فردا (جمعه - 3 اسفندماه) از ساعت 15:30 در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. دو تیمی که شرایطی کاملا متفاوت را در لیگ هجدهم تجربه می کنند.

ابتدا از میزبان و سرخ پوش دیدار فردا، پدیده شهرخودرو شروع  می کنیم. تیم یحیی گل محمدی از ابتدای لیگ هجدهم به مانند اسم تیم تحت رهبریش در حد یک پدیده در مسابقات لیگ ایران ظاهر شده و همچنان در کورس مدعیان لیگ برتر قرار دارد. پدیده در هفته قبل و در رقابت های جام حذفی با شکست برابر پرسپولیس از دور این مسابقات کنار رفت و حال او و شاگردانش تنها به موفقیت در لیگ می اندیشند. آن ها با 35 امتیاز از 18 بازی در جایگاه سوم جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند و برای حفظ جایگاه شان سه امتیاز بازی با سپیدرود برای آن ها حیاتی است.

در سوی دیگر میدان تیم، سپیدرود رشت قرار دارد. سپیدرود با هدایتِ علی کریمی از 18 بازی خود در لیگ برتر 12 امتیاز توانسته کسب کند و پس از استقلال خوزستان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و جایگاه پانزدهم قرار دارد. تیم محبوب شمالِ کشور به شدت خطر سقوط را احساس می کند و علی کریمی به خوب می داند که برای فرار از منطقه سقوط باید امتیازات این دیدار خارج از خانه را به دست آورد. اتفاقی که اگر رخ دهد، نه تنها هواداران سپیدرود را خوشحال می کند بلکه جدال در صدرجدول لیگ هجدهم را نیز داغ تر خواهد ساخت.

کوبل داوری:

 علی صفایی-محمدرضا منصوری-فرزاد بهرامی-یوسف مغروری - ناظر: علی خسروی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llvp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه پدیده اعلام کرد؛ پدیده - سپیدرود رایگان شد