تاریخ انتشار: 1397/12/03 19:30
کد خبر: 109021

پدیده 2 - سپیدرود 0؛ جدال پرسپولیسی ها با برتری یحیی به پایان رسید

از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، تیم های پدیده شهر خودرو و سپیدرود به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود پدیده به پایان رسید.
پدیده 2 - سپیدرود 0؛ جدال پرسپولیسی ها با برتری یحیی به پایان رسید

نیمه نخست این دیدار را پدیده هجومی آغاز کرد. این تیم تا محوطه جریمه سپیدرود به خوبی پیشروی می کرد اما مدافعین سپیدرود در اکثر دقایق این نیمه، توپ را به خوبی دفع می کردند. هرچه از زمان بازی می گذشت، پدیده رفته رفته بیشتر بر بازی سوار می شد و این امر سبب می شد تا فشار این تیم بر روی دروازه کوروش ملکی بیشتر شود. در این بین هم ضد حملات تیم سپیدرود چند خطر نصفه و نیمه را بر روی دروازه پدیده ایجاد کرد. در دقیقه 39، ارسال محمد آقاجانپور با ضربه سر زیبای یونس شاکری همراه شد و توپ دور از دستان کوروش ملکی بهتور دروازه سپیدرود چسبید. شاکری با این گل، هم در بازی رفت مقابل سپیدرود موفق به گلزنی شد هم دیدار برگشت.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند. مهدی خانی، مهاجم تیم پدیده دو موقعیت خوب گل زنی را از دست داد تا پدیده فرصت بیشتر کردن اختلاف را در همان ابتدای نیمه از دست بدهد. با ورود پیام صادقیان به بازی، سپیدرود جان تازه ای گرفت و حملاتی را بر روی دروازه فراهانی ترتیب داد هرچند با عملکرد موفق خط دفاعی پدیده این حملات به گل منجر نشد. بهنام برزای با ورود خود به میدان، پاس گل داد! فرار عالی برزای از سمت چپ دفاعی سپیدرود و پاس او به یونس شاکری، پایه گذار گل دوم پدیده بود. شاکری با یک ضربه بغل پا، دروازه خالی را برای بار دوم باز کرد. پس از گل دوم، پدیده فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشت اما ضربات امین قاسمی نژاد با بدشانسی راهی به چارچوب نیافت.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه این دیدار، نتیجه ای در بر نداشت و بازی با نتیجه 2-0 به سود پدیده به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxz9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده 1 - استقلال خوزستان 0؛ بازگشت یحیی و یارانش به جمع مدعیان؛ آبی پوشان ستت به دنبال لیگ یک!