تاریخ انتشار: 1397/12/03 20:26
کد خبر: 109015

قطبی: امروز روز فولاد نبود/ هواداران نساجی مودب هستند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : امروز روز خوب فولاد نبود و نتوانستیم از موقعیت ها به درستی استفاده نکردیم و این باعث شکست ما شد.
قطبی: امروز روز فولاد نبود/ هواداران نساجی مودب هستند

 افشین قطبی عصر جمعه پس از شکست تیمش برابر نساجی قائمشهر در مصاحبه با خبرنگاران افزود : تیمی که نتواند از تمام موقعیت های خود استفاده کند، باید منتظر شکست هم باشد و این اتفاق بد برای تیم ما در ورزشگاه قائمشهر افتاد.

وی ادامه داد : به هر حال بازیکنان ما بازی خودشان را انجام دادند و این باخت نمی تواند پایان کار تیم ما باشد و شروع دوره جدیدی است که بتوانیم همانند چهار هفته بدون شکست در لیگ ادامه بدهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: بازی کردن در زمین نساجی قائمشهر با این هواداران پرشمار و مودبش برای هر تیمی از جمله فولاد دشوار است و ما علاوه بر بازی خوب نساجی باید بخشی از شکست خود را از ناشی از حمایت هواداران نساجی از تیمشان بدانیم.

قطبی با قدردانی از هواداران نساجی قائمشهر و حضورشان در هتل محل اقامت تیم فولاد برای خوشامد گویی ، افزود: چنین کاری از سوی هواداران یک تیم نادر است و از مردم مازندران به خصوص قائمشهر به خاطر میزبانی خوب از فولاد قدردانی می کنم.

وی گفت : هواداران نساجی با اجرای آهنگ هایی مختلف در ورزشگاه ، یک محیط شادی را خلق کردند که لذت بخش و خاطر انگیز برای ما بود.

قطبی در مورد داوری نیز گفت: داوری خوبی را در این دیدار از سوی پیام حیدری شاهد بودیم و شاید اگر دست من بود یک تا دو دقیقه وقت اضافه را بیشتر لحاظ می کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol6xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: با این هواداران چاره ای جز برد نداریم