تاریخ انتشار: 1397/12/04 14:13
کد خبر: 108931

انتقاد مدیرعامل ذوب آهن از برنامه ریزی سازمان لیگ

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از سازمان لیگ و فشردگی مسابقات این تیم در آسیا و لیگ برتر گفت: این برنامه مثل شمشیری است که ما را ذبح می‌کند و باید از الان خودمان را حذف شده بدانیم.
انتقاد مدیرعامل ذوب آهن از برنامه ریزی سازمان لیگ

سعید آذری با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ و فشردگی مسابقات ذوب آهن در لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه سازمان لیگ شمشیر دستش گرفته و به جان نمایندگان ایران در آسیا افتاده است. برنامه آنها مثل شمشیری است که ما را ذبح می کند. هیچکس نمی تواند مثل خودمان تیم های ایرانی را از آسیا حذف کند.

وی افزود: اینطور که نمی شود. ما باید هر سه، چهار روز در لیگ برتر و در آسیا بازی کنیم. با این برنامه ریزی باید از همین حالا خودمان را در مرحله گروهی حذف شده بدانیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: جالبتر این است که آقایان در سازمان لیگ با این ذهنیت برنامه ریزی کرده اند که ذوب آهن در مرحله پلی آف به الغرافه می بازد و حذف می شود. حتی یک درصد هم این شانس را برایمان قائل نشدند که با غلبه بر  الغرافه به مرحله گروهی برسیم.

آذری درباره اینکه باتوجه به فشردگی مسابقات لیگ راهکار حل این مشکل چیست؟ با انتقاد ضمنی از کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی گفت: کسانی که لیگ را دو ماه تعطیل کردند و رفتند باید دنبال چاره و راهکار باشند نه ما! آن موقع که گلویمان را پاره می کردیم لیگ را تعطیل نکنید برای این روزها بود. ما ایمان داشتیم از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان بالا می آییم ولی برنامه ای که ریخته اند چیز دیگری می گوید.

وی ادامه داد: ساختار فوتبال در کشورهایی مثل قطر و امارات به تیم هایشان کمک می کند تا در آسیا اول باشند اما سازمان فوتبال ما «پدر همه را درآورده است». این چه نوع مدیریتی است؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: با این تفاسیر یا مجبوریم لیگ را فدای آسیا کنیم و یا آسیا را فدای لیگ برتر. شاید هم مجبور شویم در لیگ برتر با تیم امیدمان بازی کنیم. آن موقع چه کسی باید پاسخگوی هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان باشد؟ آقایان انتظار دارند با این برنامه ریزی سال آینده AFC به جای سه سهمیه، هفت سهمیه به ایران بدهد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwk9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذری: ذوب آهن بازیکن ارزون، لرزون و غلتون می‌خواهد!