تاریخ انتشار: 1397/12/04 15:15
کد خبر: 108923

خرمگاه: استقلال تیم خطرناکی است/ باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که استقلال به دلیل عملکرد خوب در حمله و دفاع تیمی خطرناک است.
خرمگاه: استقلال تیم خطرناکی است/ باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم

محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب آهن که جانشین منصوریان در نشست خبری شده بود، درباره این دیدار گفت: ما قرار است در خانه حریف بازی کنیم و این بازی می‌تواند یک بازی قشنگ باشد. استقلال عملکرد خوبی در فاز هجومی داشته است. تیمی که هم در خط حمله و هم در خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشد، تیم خطرناکی می‌تواند باشد.

مربی ذوب آهن در ادامه درباره فشردگی دیدارهای ذوب آهن، اضافه کرد: ما نسبت به تیم‌های دیگر دو بازی اضافه انجام دادیم و بیش‌تر بازی‌های‌مان در فاصله سه روز و چهار روز است. با توجه به شرایطی که داریم، ممکن است به ما آسیب وارد شود. امیدوارم برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود. مطمئناً روزهای سختی در پیش داریم و باید نگاه ویژه‌ای به ما به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شود. ما در جلساتی که با آقای منصوریان داشتیم، کارهایی که برای موفقیت باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم ولی در برخی مسائل، دست ما بالا است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده، تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و قطعاً بهتر عمل می‌کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که چرا آقای منصوریان در نشست حاضر نشد، گفت: من هم دستیار آقای منصوریان هستم. او صلاح دید که من به نشست خبری بیایم. ما در بازی فردا باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به این سوال که احساسی از تقابل با تیم سابق خود دارید، اظهار داشت: این هم یک بازی است مانند باقی بازی‌ها و اجازه دهید راجع به حس‌های‌مان صحبت نکنیم. امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا ببینند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjlkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید ذوب آهن نقض کننده ادعای شفر و برانکو