تاریخ انتشار: 1397/12/04 17:54
کد خبر: 108909

فراهانی : چیزی در جدول مشخص نشده است / دوست ندارم درباره اتفاقات پشت پرده لیگ صحبت کنم

سرمربی باشگاه داماش گیلان در خصوص شرایط تیم خود با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
فراهانی : چیزی در جدول مشخص نشده است / دوست ندارم درباره اتفاقات پشت پرده لیگ صحبت کنم

سیامک فراهانی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

در دیدار برابر شهرداری همدان تمام بازیکنان پرتلاش ظاهر شدند و حق ما پیروزی در این دیدار بود که خدا راشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سیامک فراهانی در ادامه گفت : با این که مشکلات مالی وجود داشت اما تمام بازیکنان برای هدف اصلی باشگاه تلاش کردند و تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم، خداراشکر با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان این مشکل نیز حل شده است.

وی افزود : تمام دیدارهای آینده ما سخت و دشوار است، در هفته های پایانی تیم ها به‌دنبال کسب حداکثری امتیازات هستند که این موضوع حساسیت لیگ را بالا میبرد، حریف آینده ما کاسپین قزوین است که شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم و قطعا آن‌ها نیز برای کسب امتیاز وارد میدان خواهند شد، امیدوارم با تلاش بازیکنان دست پر به رشت برگردیم.

 سرمربی داماش گیلان خاطر نشان کرد : هنوز چیزی در جدول مشخص نشده است و امتیازات زیادی باقی مانده که هر اتفاقی در هفته‌های پایانی ممکن است رخ دهد، به نظر بنده تیم های چهارم و پنجم جدول نیز میتوانند جزو صعود کننده ها باشند.

سرمربی داماش گیلان در پایان گفت :

دوست ندارم درباره اتفاقات پشت پرده لیگ صحبت کنم اما واقعا این موضوع مرا اذیت میکند، قطعا همه میدانند در هفته های پایانی چه اتفاقاتی رخ میدهد اما برای من جای سوال است که چرا کسی با این موضوع‌ها برخورد مناسبی انجام نمیدهد، باشگاه‌ها در طول فصل هزینه های زیادی انجام میدهند و زحمات فراوانی برای صعود میکشند، اما یکسری از افراد با کارهای ناشایست به‌دنبال نتیجه گرفتن هستند که امیدوارم شاهد این موضوع نباشیم.

به تمام بازیکنان تیم هم گفته‌ام که به این موضوعات فکر نکنند و با تمام قدرت برای هدفمان باید تلاش کنیم تا دل هواداران داماش را شاد کنیم، هوادانی که اگر نبودند هم‌اکنون داماشی وجود نداشت، امیدوارم روزی برسد که دیگر در لیگ‌های پایین اتفاقات پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد.

گفت‌ وگو : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwndn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لاجوردی‌پوشان محکوم به برد مقابل شهرداری / گل‌محمدی به منطقه امن میرسد!