تاریخ انتشار: 1397/12/04 19:35
کد خبر: 108896

نفت مسجدسلیمان 0 - پرسپولیس 0؛ تقسیم امتیازات زردهای زاگرس و سرخپوشان پایتخت در شهر اولین ها

نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ به تساوی بدون گل رضایت دادند.
نفت مسجدسلیمان  0 - پرسپولیس 0؛ تقسیم امتیازات زردهای زاگرس و سرخپوشان پایتخت در شهر اولین ها

اولین موقعیت خطرناک نیمه اول برای نفت مسجد سلیمان به دست آمد، دقیقه 3 نفتی ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند که با شوت محکم عباس عسکری توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. بازی در دقایق ابتدایی متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

دقیقه 12 حکیم نصاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با شوت او توپ با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 16 سیدمیثم هاشمی زاده روی یک ضدحمله در آستانه تک به تک شدن با بیرانوند بود تا دروازه سرخپوشان را باز کند، اما در لحظه آخر مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کردند. دقیقه 28 روی چند رفت و برگشت، توپ در جناح راست محوطه جریمه نفت به مهدی شیری رسید که پاس این بازیکن در دهانه دروازه به علیپور رسید و شوت تک ضربه مهاجم پرسپولیس به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد. در ادامه بازی کاملا متعادل بود و شاهد موقعیت های خطرناکی در این دیدار نبودیم.

 دقیقه 42 بازیکنان پرسپولیس از روی پرتاب اوت صاحب موقعیت شدند اما ضربه برگردان بازیکن این تیم را طهماسبی دروازه بان نفت مسجد سلیمان مال خود کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان راهی رختکن شدند.

نیمه دوم هم مانند نیمه اول بازی متعادل بود و شاهد موقعیت های کمی بودیم. دقیقه 55 بهترین موقعیت تیم پرسپولیس تهران با سانتر مهدی شیری به دست آمد اما ضربه کامیابی نیا با فاصله زیاد از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت. بازی تا اواسط نیمه دوم همچنان متعادل بود و بازیکنان دو تیم در ایجاد موقعیت ناتوان بودند تا شاهد بازی سرد و کسل کننده ای باشیم.

دقیقه 73 محمد نادری، مدافع پرسپولیس از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که شوت محکم او در دستان مهرداد طهماسبی قرار گرفت تا همچنان قفل دروازه ها باز نشود و به تساوی نزدیک شویم. دقیقه 76 یوسف وکیا پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت خوبی را برای خود ایجاد کرد که شوت زمینی او از کنار دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

 دقیقه 82 اسماعیل شریفات موقعیت خوبی به دست آورد که با شوت این بازیکن دروازه بیرانوند تهدید شد. در نهایت اتفاق خاصی در این دیدار رخ نداد تا بازی با نتیجه بدون گل پایان یابد.

ترکیب  دو تیم:

 نفت مسجد سلیمان: مهرداد طهماسبی، سید میثم هاشمی‌زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، عباس عسکری، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام و محمد پاپی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457yao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بیرانوند لباس بختیاری پوشید