تاریخ انتشار: 1397/12/04 20:23
کد خبر: 108889

برانکو: زمین اجازه نمی‌داد که خوب بازی کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: زمین اجازه نمی‌داد که خوب بازی کنیم.
برانکو: زمین اجازه نمی‌داد که خوب بازی کنیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: اولین بار است در این فصل به این شهر آمدیم. انتظار این بازی سخت را داشتیم. متاسفانه زمین امکان بازی خوب را به ما و حریف نداد.

*تماشاگران فرصت تماشای بازی زیبا را نداشتند

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه ای بود که تماشاگران فرصت دیدن بازی خوب را نداشتند. بازی امروز سخت و مشکل بود. ما مثل همه بازی های قبلی خودمان می خواستیم در این بازی برنده شویم چون بردن در هر بازی هدف نهایی ماست.

* سفرمان خسته کننده بود و یک امتیاز هم راضی کننده است

برانکو تاکید کرد: با شرایطی که درباره آن حرف زدم این یک امتیاز هم راضی کننده است. ما سفر خسته کننده ای به این شهر داشتیم و در این شرایط همین امتیاز هم ما را راضی می کند. برای حریف هم آرزوی ماندن و ثبات در لیگ را داریم اما ما به دنبال اهداف خودمان هستیم.

* هجومی بازی کردیم اما نبردیم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما در هر بازی برای بردن و گل زدن به زمین می رویم اما برخی از مواقع امکان آن نیست چرا که حریف هم در طرف دیگر زمین قرار دارد. ما امروز با چند مهاجم بازی کردیم و تعویض‌های ما هم همگی بازیکنان هجومی بودند اما شرایط بازی به گونه ای بود که این بازی مساوی شد.

* در این زمین نمی‌شد که فوتبال بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در چنین زمینی نمی‌شود فوتبال بازی کرد. من نمی‌توانستم بشار رسن را زودتر در زمین بگذارم چون شرایط زمین اصلاً مساعد نبود. ما باید تیم را بالا می‌کشیدیم و به همین دلیل اسدی جوان را زودتر به زمین فرستادیم که او هجومی‌تر بازی کند.

*

وی در پاسخ به این سؤال که این تیم برای اولین‌بار نیست که به مسجدسلیمان آمده است، گفت: منظورم در ابتدای صحبت‌هایم این بود که خودم برای اولین‌بار به اینجا آمده‌ام و می‌دانم در ۱۵-۲۰ سال اخیر این تیم در لیگ برتر حضور نداشته است.

خبرنگاری گفت قبول دارید پرسپولیس امروز در میانه زمین خوب کار نکرد که برانکو گفت: موافق هستم. چون در میانه زمین تسلط و برتری نداشتیم. ما خیلی دوئل‌ها را از دست دادیم و باید بهتر از این عمل می‌کردیم. البته بچه‌های مسجدسلیمان هم خوب کار کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش از هافبک‌ها سروش رفیعی است، گفت: منظورم من فقط شخص سروش رفیعی نبود بلکه کل خط میانی را گفتم به جز نوراللهی از همه انتظار کیفیت بهتری داشتیم که در جنگ‌ها و پاس‌های آخر دقت بهتری انجام می‌داند.

برانکو در خصوص تماشاگران نفت مسجدسلیمان گفت: به هواداران این تیم تبریک می‌گویم البته این خصوصیت استان خوزستان است و می‌بینید نفت آبادان هم تماشاگران پرشوری دارد. آنها از تیم‌شان حمایت خوبی می‌کنند. 

وی در خصوص اینکه شایعه شده قرار است در پایان فصل سرمربی تیم ملی شود، گفت: من با هیچکس صحبت نکرده‌ام و اصلاً نمی‌دانم دنبال چه کسی هستند به همین خاطر تمام تمرکزم روی پرسپولیس است البته اینکه فردا چه خواهد شد نمی‌دانم چون در کار ما هیچکس از فردایش خبر ندارد.

برانکو در خصوص حضور کامیابی‌نیا در خط دفاعی سرخ‌پوشان گفت: او بازیکن محکم و جنگنده‌ای است. همانطور که می‌دانید پنج بازیکن دفاعی ما مصدوم هستند. حسینی، خلیل‌زاده، انصاری، ماهینی و ربیع‌خواه آسیب دیده هستند و فکر می‌کنم بهترین انتخاب ما کامیابی‌نیا بود که به آن دست پیدا کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw8aa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


20 سرخ‌پوش در اردوی پیش از بازی با پدیده