تاریخ انتشار: 1397/12/04 21:00
کد خبر: 108885

بیرانوند: فکر کردم چاقو خورده‌ام!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردی به سمتم آمد که لباسش خونین بود و بعد از آن لباس من هم خونین شد که فکر کردم چاقو خورده‌ام.
بیرانوند: فکر کردم چاقو خورده‌ام!

علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: متأسفانه یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم که دلیل آن هم شرایط بد زمین بود.  متأسفانه ورزشگاه، زمین و هتل اینجا شرایط خوبی نداشت و ما در هتل هم نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم.  هواداران از ما حمایت کنند چرا که واقعاً در این بازی شرایط مناسب برای انجام بازی نبود. وضعیت بدی داشتیم و نمی‌توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم و در نهایت شرایط اینطور رقم خورد.

وی در مورد اینکه قبل از شروع بازی فردی به سمت او آمد لباسش خونین شد، عنوان کرد: آن فرد که به سمت من آمد لباسش خونی بود و فکر کرده چاقو خورده به همین خاطر بعد از آن کاور روی لباسم انداختم آن خون مشخص نباشد تا بتوانم تمرین کنم. مردم مسجدسلیمان به من لطف دارند. 

دروازه‌بان پرسپولیس در رابطه تشویق‌هایی از سوی هواداران انجام شد، گفت: هواداران من را سورپرایز کردند خیلی خوشحال شدم لرهای بختیاری واقعاً بزرگ هستند و به من محبت دارند.

وی در مورد اینکه آیا این برنامه به تیم‌های آسیایی آسیب نمی‌زند، گفت: دقیقاً همین‌طور است ما در سه جام می‌جنگیم و الان ۲-۳ بازیکن مصدوم شده‌اند که این اتفاق قبل از دیدار با پاختاکور خوب نیست امیدوارم آنها شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpw6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: زمین اجازه نمی‌داد که خوب بازی کنیم