تاریخ انتشار: 1397/12/04 21:21
کد خبر: 108882

رفیعی: این شوت‌بال‌ها به درد فوتبال ما می‌خورد!

هافبک تیم پرسپولیس گفت: امروز شاهد یک شوت‌بال قشنگ بودیم.
رفیعی: این شوت‌بال‌ها به درد فوتبال ما می‌خورد!

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: به مسئولان خسته نباشید می‌گویم از مسئولین استان خوزستان تشکر ویژه می‌کنم که باعث شدند یک شوتبال قشنگ ببینیم این شوت‌بال‌ها به درد ما می‌خورد فقط یک تور باید وسط زمین بگذاریم نمی‌دانم غصه بخوریم یا بخندیم این چیزها برای فوتبال ما زشت و بد است. 

رفیعی در ادامه گفت: خوزستان مهد فوتبال است بازیکنان بزرگی از اینجا به فوتبال ایران معرفی شدند این مردم فوتبال را می‌فهمند یک نفر باید روی این برنامه‌ها نظارت کند. این چه امکاناتی است یک زمین معمولی چگونه است. ما دوست داریم مردم خوب مسجد سلیمان به ورزشگاه بیایند. آنها عشق‌شان فوتبال است اما چرا به این وضعیت نمی‌رسد. وقتی به اهواز می‌آیید باید جایی برای خواب پیدا کنید ، 40 دقیقه طول می‌کشد از خوابگاه به ورزشگاه برسی، در تونل استادیوم مگر می‌شود 50 نفر حضور داشته باشند. 

بازیکن پرسپولیس در ادامه افزود: از تلویزیون، زمین مانند ومبلی لندن است می‌گویند سروش رفیعی اینطور کرد و آنطور کرد. البته هواداران حق دارند همه از امتیازاتی که از دست می‌دهیم ناراحت هستند. همه انتظار دارند بازی زیبایی ببینند اما چگونه فوتبال بازی کنیم بیشتر از 2 ثانیه نمی‌شد توپ را کنترل کرد. بعد از دو ثانیه توپ به هوا می‌رفت. من هم دوست دارم یکضرب بازی کنم اما تا توپ را کنترل کنم 5 متر جهت‌اش عوض می‌شد. 

رفیعی درخصوص داوری و همچنین درگیری با حکیم نصاری بازیکن تیم حریف گفت: درگیری نبود این مسائل در فوتبال همیشه هست ، حکیم رفیق خوب من است همچنین آقای زرگر از داوران خوب ما هستند. درمورد داوری نظری ندارم و به تصمیم و نظر آقای زرگر احترام می‌گذاریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwqyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: پرسپولیس یک شانس هم نداشت