تاریخ انتشار: 1397/12/05 11:06
کد خبر: 108823

‍ نکاتی آماری از حضور نساجی در این فصل لیگ برتر

نساجی در هفته نوزدهم‌ سومین برد خانگی را جشن گرفت. نکته جالب اینکه هر سه برد نساجی در خانه در مقابل تیم های خوزستانی بوده است.
‍ نکاتی آماری از حضور نساجی در این فصل لیگ برتر

جلالی و نساجی در این هفته موفق شدند تیم خوب، پرمهره و باامکانات فولاد خوزستان را شکست دهند تا افشین قطبی نخستین شکست فصل با فولاد را در قائمشهر تجربه کند.

نساجی پس از شکست در بازی نخست در برابر ذوب آهن در خانه، دیگر در هیچ بازی خانگی مغلوب نشده که نشانگر اقتدار ببرها در خانه و نقش پررنگ هواداران می باشد.

مجید خان جلالی بالاخره این هفته در چهارمین حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت نساجی طعم یک پیروزی ارزشمند خانگی را چشید. جالب اینکه آخرین برد جلالی در لیگ این فصل در هفته هشتم در برابر سپیدرود بوده و آخرین پیروزی نساجی در برابر پیکان جلالی در هفته پانزدهم بوده است.

نساجی تا اینجای فصل ۵ بار رودرروی تیم های خورستانی قرار گرفته که حاصل آن کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است. تنها شکست نساجی در برابر تیم های خوزستانی در هفته چهارم در اهواز مقابل فولاد خوزستان بوده که اشتباهات مسلم داوری آن را رقم زده است. گفتنی است نساجی این هفته برابر دیگر تیم خوزستانی یعنی نفت مسجدسلیمان قرار می گیرد.

جورجی ولسیانی این هفته برای دومین بار پیاپی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای نساجی شد تا این مدافع با ۵ گل زده بهترین گلزن نساجی در رقابت های این فصل لقب بگیرد.

محمدامین رضایی در این فصل برای چهارمین بار در ترکیب نساجی قرار گرفت. حاصل کار رضایی در این ۴ بازی، دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست برابر پرسپولیس بوده است.

۱۱ هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر باقی مانده و نساجی در پنج بازی تا پایان فصل میزبان خواهد بود که به ترتیب برابر تیم های پرسپولیس، سپاهان، پدیده، نفت آبادان و پیکان می باشد.

نویسنده: حسین یوسفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj7gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یازده تای نساجی برای جدال با فولاد