تاریخ انتشار: 1397/12/05 13:54
کد خبر: 108796

تاج: استان البرز ظرفیت داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش در تیم ملی تلاش کرد و دارای قابلیت‌های بسیار خوبی بود.
تاج: استان البرز ظرفیت داشتن یک تیم لیگ برتری  را دارد

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز توان و ظرفیت داشتن یک تیم لیگ برتری  را دارد.

وی افزود: نیاز است که با توجه به نزدیکی به تهران و ظرفیت‌های این استان نیاز دارد که به صورت جدی در این زمینه برنامه ریزی انجام شود تا البرز در لیگ برتر یک سهمیه داشته باشد.

تاج با بیان اینکه خرید و فروش تیم‌های فوتبال را ممنوع کرده‌ایم، گفت: هرکسی به سهم خود در هر جایی که سهم دارد کار می‌کند،‌ کی‌روش هم در تیم ملی ما تلاش و کار کرد و دارای قابلیت‌های بسیار خوبی بود و مانند دیگر افراد هم دارای نقاط ضعفی بود.

وی با بیان اینکه مدیون بزرگوارانی مانند شهید حججی هستیم، بیان کرد: جام حذفی را در دو سال گذشته در مرز ایران و عراق انتقال دادیم که در چند قدمی آنها داعش بودند و همه این داشته‌ها مدیون این شهدای عزیز هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این امنیت مدیون خون شهیدان است، عنوان کرد: این رشادت‌ها با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه یک ظرفیت بسیار خوب در حوزه داوری در استان البرز داریم، گفت: فوتسال در کرج رشد بسیار زیادی دارد و باید تلاش شود در حوزه داوری هم وقت و انرژی بیشتری صرف کنیم تا این ظرفیت پررنگ تر شود، در فوتسال هم باید نگاه ویژه‌ای شود چرا که فضا برای فوتسال در البرز بسیار فراهم است و در حوزه بانوان هم البرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

تاج با بیان اینکه البرز جزو استان‌هایی است که ظرفیت‌های بانوان در آن بسیار درخشان است، بیان کرد: در فوتبال هم در حال تلاش هستیم که اول آسیا باشیم در کرج هم توجه به فوتبال و فوتسال بانوان باید مورد توجه قرار گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457myd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ شروع نشده اختلاف کی‌روش با لیگ برتر آغاز شد